אימה בשמואל הנביא: נערי שוליים היכו ושיסו כלבים בבחורי ישיבה

את השעה 4:00 לפנות בוקר של השבת האחרונה לא ישכחו מאות תלמידי ישבות שערי תורה ודושינסקיא בירושלים זמן רב • יקיצה אימתנית ואלימה במיוחד

פחד ואימה ברחוב שמואל הנביא בירושלים: בשעה 4:00 לפנות בוקר הופיעו ארבעה נערי שוליים בפנימיית ישיבת 'שערי תורה' בראשות הגר"י ווייל, הארבעה אחזו בידיהם כלבים אימתניים.

קרא עוד:

[postim]

הם נכנסו להיכל הישיבה שאגו בקול גדול ובצחוקים פרועים העירו את כל תלמידי הישיבה שנמו את שנתם, והחלו להפליא בהם את מכותיהם עד זוב דם, תוך שהם משסים את הכלבים בבחורים שאין צורך לתאר את תחושותיהם באותו רגע, כשמעירים אותם בצורה אימתנית ואגרסיבית כל כך ועוד מכים אותם מכות נמרצות ללא רחם וחמל ועל לא עוול בכפם.

הארבעה עזבו את הישיבה תוך שהם מותירים פוגרום נוראי בבניין הישיבה, הפכו קרעו והרסו חפצים יקרי ערך, לאחר מכן המשיכו הארבעה אל ישיבת 'בית יוסף צבי' דושנסקיא באותו הרחוב, שם הדבר חזר על עצמו, גם שם העירו את הבחורים בגסות ובאכזריות, והיכו אותם, שם גם הסבו נזק עצום להיכל הישיבה, נכנסו אל הקודש פנימה הפכו ספסלים, שולחנות, וניפצו מספר חלונות, וזאת עם הכלבים האימתניים בתוך היכל הקודש בית מקדש מעט.

לאחר שהשביעו את מצפונם, עזבו הארבעה את הישיבה, תוך שהם מאיימים על בחורי הישיבה שלא יעזו להגיש תלונה במשטרה, כי רע ומר יהיה גורלם.

בשיחה שקיימנו עם אחד מבחורי הישיבה י. ב. הערב (מוצ"ש): הוא מספר על רגעי האימה, התעוררנו לקול נביחות הכלבים, בתחילה זה היה נשמע רחוק, אך מרגע לרגע התקרבו הנביחות עד אלינו, כשיצאנו החוצה לראות מה זה ועל מה זה, לא ציפינו לכזאת קבלת פנים, ארבעה גברתנים עמדו בפתח הפנימייה עם כלבים ענקיים ואימתניים, הם ניגשו אלינו והחלו להכות בנו מכות נמרצות תוך שהם משסים בנו את כלביהם, לאחר מספר דקות הם עזבו אותנו פצועים וחבולים, וירדו אל היכל הישיבה גם שם פרקו את זעמם על השולחנות הספסלים ארונות הספרים והחלונות

למרות המכות הנמרצות בחסדי שמים אף אחד לא נזקק לטיפול רפואי ופינוי לבית החולים, אך ההלם והזעזוע מהתעוזה והמעשה הנפשע הוא חמור ביותר, ואני תקוה שהדבר לא ישוב על עצמו בעתיד וזאת באם ייתפסו אותם בריונים וישבו מאחורי סורג ובריח. מסכם באוזננו הבחור.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוגשה תלונה במשטרה?

4 מול כמה? למה הם לא תפסו אותם? אפילו 20 על אחד! איך יתכן שישיבה שלמה עומדת דום מול 4 ?

למה כותבים נערי שוליים זה חילונים גמורים שהולכים לצבא אח"כ

נערי השוליים האלה הם הכי גרועים! הלואי שילכו לצבא! הם המשטמתים האמיתיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו