15 פעילי להב"ה נעצרו בעקבות איומים; "המשטרה פועלת בשירות 'הארץ'"

פעילי הארגון, בהם היו"ר בנצי גופשטיין, חשודים באיומים ובפעולות נוספות המנוגדות לחוק, במסגרת המלחמה שהם מנהלים בתופעת ההתבוללות לסוגיה. "המשטרה נכנעת לאג'נדה של השמאל הקיצוני", מאשים פרקליטו של גופשטיין, עו"ד איתמר בן גביר

15 חשודים, המוכרים למשטרה כפעילי ארגון להב"ה, עוכבו הלילה במסגרת חקירת משטרה בחשד כי פעלו סאיומים ובניגוד לחוק במסגרת המאבק שהם מנהלים בתופעת ההתבוללות. חלק מהחשודים נעצרו בתום החקירה.

בלשי היחידה מרכזית של פשטו במקביל על בתי החשודים ואספו ממצאים שונים.

ע"פ המשטרה, במהלך התקופה האחרונה התמודדה המשטרה, בשיתוף שירות הביטחון, עם מספר אירועים של תקיפות והתנכלויות לבני מיעוטים בירושלים על ידי פעילי ארגון להב"ה וזאת על רקע סוגיית ההתבוללות. בתוך כך, זוהו גם ניסיונות מצד חברי הארגון להרחיב את פעילותו.

"ההחלטה על קיום חקירת המשטרה ועיכוב/מעצר הפעילים נועדה לגדוע את התופעה ולמנוע את המשכיותה, במקביל למניעת הקצנה מצד פעילות חברי הארגון ולפגוע באחר על רקע לאומני גזעני. משטרת ישראל תפעל בכל מקום בו עבריינים לוקחים את החוק לידיים, מאיימים, סוחטים ופועלים באלימות מכל סיבה שהיא לשם שמירה על שגרת החיים התקינה ", נמסר מהמשטרה.

עורך הדין איתמר בן גביר, המייצג את יו"ר הארגון, בנצי גופשטיין, מסר בתגובה למעצר: "בעוד שבועיים אמורה המשטרה למסור את תגובתה לעתירה של הרפורמים שמפעילים לחץ ודורשים להעמיד את גופשטיין ולהב"ה לדין…לא מן הנמנע שכחלק מהלחץ של אנשי השמאל הקיצוני המשטרה משמשת כעושה דברם, מיישרת קו ועוצרת פעילי להב"ה במעצר ראוותני מבלי לטרוח לזמנם לחקירה".

בראיון לגל"צ הוסיף בן גביר: "המשטרה נכנעת לאג'נדה של אנשי שמאל קיצוני. באחד הכרוזים כותב גופשטיין ש"אסור להעסיק אויבים", והרפורמים כתבו בעתירה לבג"ץ כי הוא כתב ש"אסור להעסיק ערבים". הרפורמים ועיתון הארץ לחצו והמשטרה פעלה – ככה זה עובד כאן".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בס"ד
אלשיך , מפכ"ל כושל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו