צילום: אילוסטרציה - פלאש 90

הנכים המתנגדים להסכם עם הממשלה מאיימים: "נחסום לחלוטין את נתב"ג"

15 ארגוני נכים המתנגדים להסכם שנחתם עם נציגי הממשלה בסוף החודש שעבר קיימו מסיבת עיתונאים משותפת אשר במהלכה איימו הארגונים להחריף את המאבק ולחסום בצורה הרמטית את נתב"ג מכל הכיוונים למשך זמן בלתי מוגבל

ארגוני הנכים איימו הערב (א') לחסום את הגישה לנמל התעופה בן גוריון אם ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יתערב במשא ומתן להעלאת קצבת הנכות.
הארגונים קיימו מסיבת עיתונאים מיוחדת בה הודיעו על כוונתם, זאת על רקע המשבר שנוצר במסגרת המגעים מול האוצר.

כזכור פעילי הארגונים שבו למחאתם בשבוע שעבר, ושיבשו את התנועה בכביש החוף. הפעילים נסעו באיטיות בכביש לכיוון דרום, ממחלף נתניה ולאורך כארבעה קילומטרים. בהמשך חסמו את הכביש בסמוך לאזור התעשייה של העיר.

חזרה לשגרה: הנכים חסמו הבוקר את כביש החוף


אייל כהן, אחד ממובילי המאבק סיפר כי הם מבקשים "להזכיר שאנחנו עדיין פה, לא שקופים, ממשיכים את המאבק". לדבריו, "אנחנו מנסים הפעם לא לחסום את הכביש, נלך על כביש החוף לכיוון דרום, לתת את האמירה שלנו שאנחנו עדיין ממשיכים את המאבק שלנו על קצבת הנכות".

בחודש שעבר הגיעו נציגי הממשלה להסכמה עם הנכים על מתווה חדש להעלאת קצבאות הנכים. על פי ההסכם תוגדל קצבת הנכות לכ-4,000 שקלים. קבוצת "היחידה החוסמת" של הנכים, המורכבת מכמה מהארגונים, הודיעה כי אינה מרוצה מההבנות שאליהם הגיעו הצדדים ולכן היא ממשיכה במאבקה להעלאת הקצבאות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו