מתרחבת ההתקוממות באיראן; טרגדיה בקוממיות • סיכום חדשות השבת

סיכום חדשות השבת: ההתקוממות העממית באיראן נמשכת זה היום השלישי. פעוטה מקוממיות נחנקה למוות משקית ניילון. חשד למתקפה כימית בסוריה. דאע"ש קיבל אחריות על הפיגוע ברוסיה. וביהמ"ש במצרים גזר מאסר נוסף על מורסי

סיכום חדשות השבת מתפרסם באדיבות אתר 0404

– נמשכת ואף מחריפה ההתקוממות העממית באיראן נגד השלטונות במדינה: רבבות הפגינו במהלך השבת, זה היום השלישי ברציפות, במחאה על יוקר המחיה. נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס לפנות בוקר להפגנות שמתקיימות מאז יום חמישי ברחבי איראן ואמר כי "דיווחים רבים על מחאות של אזרחים איראניים נגד השחיתות השלטונית ובזבוז עושרה של המדינה לטובת מימון טרור בחו"ל. על הממשלה האיראנית לכבד את זכויותיהם של בני עמה, כולל הזכות להביע את עצמם. העולם צופה!".


(בוידאו: המהומות באיראן)

– חשד לתקיפה כימית בסוריה: צבא אסד תקף במהלך סוף השבוע מטרות באזור העיירה בילאליה, ממזרח לדמשק, באמצעות גז כלור – כך לטענת גורמים מקומיים שהוסיפו כי מרבית הנפגעים באירוע סובלים מבעיות בדרכי הנשימה.

– מתפרע ערבי בשנות ה-20 שנורה אתמול (שישי) על ידי כוחותינו בגבול רצועת עזה, מול שטח המועצה האזורית אשכול, מת מפצעיו – כך על פי גורמים רשמיים ברצועה שהוסיפו הבוקר כי בשלושת השבועות האחרונים חוסלו סה"כ 13 ערבים במהלך ההתפרעויות לאורך הגדר.

– טרגדיה בקוממיות: בצהריים נקבע מותה של פעוטה כבת חצי שנה שפונתה זמן קצר קודם לכן לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון כשמצבה מוגדר אנוש. כתב חדשות 0404, הלל ביטון-רוזן, מוסר כי נבדק חשד שהפעוטה נחנקה משקית ניילון בעת ששהתה בביתה שבמושב קוממיות. כתבה נרחבת – בהמשך.

– נער כבן 17 נהרג אמש ושני בני אדם נוספים כבני 25 נפצעו בינוני בהתהפכות רכב בכביש 316, סמוך ליישוב הקהילתי שני שבדרום הר חברון.

– הולך רגל כבן 73 נהרג סמוך לכניסת השבת מפגיעת רכב בכביש 4, מדרום לצומת השרון.

– צעיר כבן 24 נפצע אמש באורח קשה ואדם נוסף קל בתאונת דרכים בכביש 85, סמוך לפארק התעשייה בר-לב. כתבת חדשות 0404, נועה מגיד, מוסרת כי שני הפצועים חולצו על ידי לוחמי אש בטרם פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

– הולכת רגל כבת 20 נפצעה אמש באורח קשה, לאחר שנפגעה מרכב ברחוב קלמן ביאלר ברחובות.

– גבר כבן 50 נפצע בצהריים באורח בינוני עד קשה בהתנגשות רכב בעמוד בכביש 444, סמוך לכוכב יאיר שבשרון.

– שלושה צוותים של לוחמי אש פעלו לפני הצהריים בשריפת מבנה מגורים ביישוב מיצד שבשטח המועצה האזורית גוש עציון. כתבת חדשות 0404, נועה מגיד, מוסרת כי רכז הביטחון של היישוב פונה לקבלת טיפול רפואי בעקבות שאיפת עשן.

– ארגון הטרור דאעש קיבל אמש אחריות על ביצוע הפיגוע בקניון בסנט פטרסבורג שברוסיה, בו נפצעו ביום רביעי האחרון 13 בני אדם כתוצאה מפיצוץ מטען חבלה. בידי כוחות הביטחון המקומיים ישנו עצור אחד בחשד שהוא המחבל שאחראי על הפעלת המטען.

– המשטרה הבריטית עצרה הבוקר חשוד חמישי בתכנון פיגוע טרור שהיה אמור להתרחש באחד האירועים לציון השנה האזרחית החדשה בעיר שפילד שבצפון אנגליה.

– בית המשפט המצרי גזר הבוקר שלוש שנות מאסר על הנשיא לשעבר מוחמד מורסי ו-18 חברי האחים המוסלמים בגין עבירה של "ביזוי בית המשפט". כתב חדשות 0404, איציק וייס, מוסר כי מורסי מרצה כבר 20 שנות מאסר בגין הסתה ועידוד אלימות במהלך ההפגנות שהתרחשו בשנת 2012 ו-40 שנות מאסר בגין הדלפת מסמכים מסווגים לקטאר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מתפרע ערבי בשנות ה-20 שנורה אתמול (שישי) על ידי כוחותינו ???
כוחות של מי? להזכירכם, אנחנו אתר חרדי, הכוחות שלנו בבית מדרש!

איך מורסי מרצה 20 שנות מאסר על משהו שהוא עשה ב2012

כוחינו באחדותינו – לזה הכוונה!
להוציא את הכוחות הרוע: דאה"ש, חמאס, וכל כוחות הרוע המתנפלים על הקדושה. וד"ל…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו