עיריית י-ם תבטל דוחות חנייה למתנדבי הצלה

לאחר פעילות מאומצת של חבר מועצת העירייה ר' ישראל קלרמן הוחלט, כי עיריית ירושלים תבטל דו"חות חנייה למתנדבי 'איחוד הצלה' שנקנסו במהלך הענקת עזרה ראשונה.

מאות מתנדבי 'איחוד הצלה' בירושלים יוכלו מעתה ואילך לצאת ולהציל חיים ללא חשש שיקבלו במהלך פעילותם החשובה דו"חות חנייה, זאת לאור פעילותו הברוכה של הרב ישראל קלרמן, חבר מועצת עיריית ירושלים.

קרא עוד:

[postim]
הרב קלרמן נפגש בעניין עם מנהלת רשות החנייה בעיריית ירושלים, הגב' ריטה לדיז'ינסקי וציין בפניה שבהצלת חיים הדקות הראשונות הינן קריטיות, ומתנדבים פעמים רבות מתעכבים מספר דקות כדי להגיע לאירועי חרום בשל חיפושי חנייה באזורים המותרים על פי חוק וזאת במטרה להימנע מקבלת דו"ח חנייה שיכול להסתכם במאות שקלים. מה עוד, שגופי חרום אחרים זוכים לביטול דו"חות חנייה.

לאור פגישתם בעניין, הגב' לדיז'ינסקי הגיעה לבית 'איחוד הצלה' יחד עם חבר מועצת העיר ירושלים, הרב ישראל קלרמן, בתום ביקורה התרשמה מהמקצועיות הרבה שבו מתנהל הארגון והמערכות המחשוב עם רשת המצלמות בפריסה ארצית אשר עוזרת ומסיעות להנחות את המתנדבים בדקות הראשונות של אירועי החרום, בתום ביקורה שיבחה את 'איחוד הצלה' על היותם ארגון מקצועי ובשל כך הסכימה להכיר בפעילות 'איחוד הצלה' בכל הקשור לפעילות מתן דו"חות חנייה על ידי עיריית ירושלים כך שמתנדב שהוזעק לאירוע על ידי מוקד 'איחוד הצלה' שמספרו 1221 ונקנס במקום האירוע יגיש בקשה לביטול הדו"ח בצירוף אישור ועותק ממערכות הממוחשבות של הארגון על אישור קיום אירוע חרום במקום זה, הרב ישראל קלרמן, חבר מועצת העיר הודה לגב' לדיז'ינסקי על עזרתה הרבה בהצלת חיים והדגיש ובכך שכל מי ששותף בהצלת חיים כאילו הציל עולם מלא.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו