Kobi Gideon / FLASH90

פייק ניוז: האם הרב גינזבורג קרא לפעילות תג מחיר בעקבות הרצח?

"במקרים כאלה יש רק דבר אחד יחיד שיכול למנוע להבא - תגובה הוגנת, שזה פעולת תגמול קשה", נשמע אומר הרב גינזבורג בהתייחסות לרצח הרב רזיאל שבח הי"ד. בלשכת הרב מסבירים כי לא התכוון לפעילות עצמאית, אלא לפעילות של כוחות הביטחון

לשכתו של הרב יצחק גינזבורג דוחה בתוקף את הפרסום הבוקר בגלי צה"ל שבו נטען כי הרב קרא בשיעור לאחר רצח רזיאל שבח הי"ד לבצע פעולות תגמול, "הכתבת הבינה בדיוק הפוך מתוכן השיעור", נאמר. בלשכה סיפרו כי דבריו של הרב הוסברו אתמול לכתבת כרמל דנגור אשר פנתה לתגובה, והעמידו אותה על טעותה, אך הכתבת היתה נחושה לפרסם את הדברים תוך מתן פרשנות שגוייה.

בהקלטה שפורסמה בתחנת הרדיו הצבאית, נשמע הרב אמר: "יש אצבע מאשימה, מי שבאמת אשם שזה הסוס כאן, הסוס זה הממסד. הטיפול שהכי יכול לעזור כאן מיד, הטיפול המיידי – זה אך ורק פעולות תגמול רציניות. אין לגרוע מזה ואין להוסיף על זה שום דבר". \

בהמשך נשמע הרב אומר "דן שלנו הוא נושך עקבי סוס. עקבי סוס בגימטריה זה המדינה לא רוצה לנשוך, להרוג את האנשים. רק את הממסד, רק את המרכבה. יש מרכבה ויש מי שרוכב על המרכבה. מי שרוכב על המרכבה – הם ייפלו, ייפלו אחורה".

לסיום, נשמע הרב יצחק גינזבורג אומר לשומעי לקחו, כי "הסוס שלנו היום הוא עושה דם יהודי הפקר. לכן צריך לפגוע בסוס. אז כנגד זה צריך אחד יהודי כזה שמפקיר את עצמו, ההפקרות היא קדושה, מפקיר את הדם שלו. בשביל ערבות, שכל ישראל ערבים זה לזה. מי שמוכן לכך אז הוא המלך".

משלכת הרב נמסר כי "כפי שהרב גינזבורג הבהיר בשנים האחרונות, התיקון הנדרש במישור הבטחוני הוא מדיניות אמיצה ותקיפה של מדינת ישראל, מתוך הכרה בזכותו של העם היהודי על ארצו. בשיעור המצוטט הדגיש הרב שעל הרשות המבצעת לפעול בתוקף הנדרש ואם הממסד אינו ממלא את תפקידו יש להחליף את ההנהגה".

בנוסף מסרו כי "לצערנו הכתבת הוציאה דברים מהקשרם ובחרה להוציא פרסום מגמתי, שקרי ומעוות, וזאת למרות שהדברים הוסברו לכתבת. חבל שגלי-צה"ל מטעים את הציבור ונגררים לרדיפת רבנים תוך ליבוי שנאה ופילוג בעם."

הרב יוסי פלאי מלשכת הרב הוסיף כי "אנו שמחים מאד שאנשים, גברים ונשים, מגיעים לשיעורי הרב ולומדים את ספריו הרבים, אך לא ככלי ניגוח, אלא מתוך רצון לשמוע ולהבין באמת את עמדתו. אנחנו בהחלט חושבים כי יש לרב מסר חשוב לשיח הציבורי היום, זה מסר שיכול להרים אותנו מעל למחלוקות הקטנוניות. אנו מאחלים לכולם להרבות באהבת ישראל מתוך כבוד למסורת ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אשמח אם מישהו יודע
למה הרב התכוון לגימטריה של עקבי סוס??
דהיינו למה עקבי סוס רומז
ומה בגימטריה שווה לעקבי סוס??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו