אילוסטרציה. Issam Rimawi/Flash90

השוטר הפלסטיני יידה אבנים לעבר יהודים ליד מתחם קבר רחל

בפעילות מבצעית של משטרת ישראל נתפס חשוד בהפרות סדר וביידויי אבנים לעבר יהודים בסמוך למתחם קבר רחל. לאחר מעצרו התברר כי מדובר בשוטר פלסטיני, נגדו הוגשה הצהרה תובע ובימים הקרובים יגישו נגדו כתב אישום בגין מעשיו

בפעילות מבצעית ממוקדת של משטרת ישראל ובה שוטרים ולוחמי יחידה מיוחדת של מג"ב נעצר חשוד בגין חשד להפרות סדר וזריקת אבנים. הפעילות בוצעה שיתוף כוחות צה"ל מחטמ"ר עציון.

החשוד בן 36 תושב בית לחם המשרת במשטרת בית לחם על פי החשד, השתתף החשוד במספר הפרות סדר אלימות ויידה אבנים לעבר כוחות הביטחון שפעלו במקום.

החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת עוז בחשד להשתתפות בהתפרעות, ותקיפת שוטר כשהתוקף מזוין בנשק חם. החשוד הובאו בפני בית המשפט הצבאי, הוגש כנגדו הצהרת תובע ובימים הקרובים יוגש כנגדו כתב אישום.

המשטרה פועלת כל העת לאיתור ומעצר מידי אבנים ובקת"בים לעבר מתחם 'קבר רחל' אליו מגיעים מדי יום מאות מתפללים ותמשיך לפעול למען שמירה על שלומם וביטחונם של באי המקום.

מהמשטרה נמסר כי היא "תפעל ביד קשה ובלתי מתפשרת תוך הפעלת מגוון אמצעים מתקדמים, גלויים וסמויים, במטרה לאתר את אותם הפורעים הלוקחים חלק פעיל בהפרות סדר אלימות, ומיידים אבנים ולהביאם לדין".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו