1500 דו"חות ועשרות כלי רכב שהוחרמו: מבצע אכיפה נרחב בכבישי הדרום

חלק מהחשודים ניסו להימלט מהשוטרים אך נעצרו מייד לאחר מכן. "כמות הכוחות בשטח פריסתם ומוכנותם לתרחישי בריחה סיכלו את הנסיונות לחמוק מהדין" ציינו במשטרה. צפו בתיעוד

בפעילות רחבת היקף במהלך סוף השבוע האחרון פעלו שוטרי אגף התנועה ושוטרי המחוז הדרומי בפעילות בכבישי הדרום באזור חורה, לקיה, שגב שלום, תל-שבע, כסייפה, ערוער ועיירות.

בפעילות נטלו חלק עשרות שוטרים, ניידות גלויות וסמויות, אופנועני הסיירת הארצית של אגף התנועה, רחפן ומסוק של היחידה האווירית של משטרת ישראל.

בפעילות נעצרו 9 נהגים בעבירות חמורות של נהיגה ללא רשיון או נהיגה בזמן פסילה יחד עם עבירות אחרות שטופלו בהליך שיפוט מהיר על ידי תביעות התעבורה של משטרת ישראל כנגד 2 מתוכם כבר הוגשו כתבי אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים, כנגד השאר הועבר החומר לתובע תעבורה להמשך טיפול מיידי.

בפעילות נרשמו למעלה מ 1500 דוחו"ת תעבורה, 18 כלי רכב הושבתו בשל ליקויים שונים וכנגד עשרות נהגים בוצע שימוע לפסילת רשיון נהיגה או רכב.

חלק מהחשודים ניסו להימלט מהשוטרים אך נעצרו מייד לאחר מכן. "כמות הכוחות בשטח פריסתם ומוכנותם לתרחישי בריחה סיכלו את הנסיונות לחמוק מהדין" ציינו במשטרה.

צילום וידאו ותמונות: דוברות המשטרה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הבנתי זה נראה שהוא רודף אחרי גנב ולא אחרי עבריין תנועה, מה קורה כאן? מישהו הבין?

זה נראה שהוא ברח לשם אחרי שעצרו אותו ואז שוטר שני תופס אותו על חם
אבל בא נתמקד בעיקר בשניות האחרונות הוא מקבל כזה סטירה מצלצלת וזה העיקר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו