Abed Rahim Khatib/ Flash90

חמאס מאשר: 50 מההרוגים במהומות בגבול – פעילי הארגון

בכיר בחמאס הודה בראיון כי חמישים מתוך 61 ההרוגים שהיו לטענת הפלסטינים במהומות בגבול הרצועה, היו פעילים בארגון הטרור הרצחני. לטענת משרד הבריאות העזתי, בין ההרוגים יש תינוקת בת שמונה חודשים אך בצה"ל מדווחים כי הטענה אינה אמינה

חבר הלשכה המדינית של חמאס, סלאח אל-ברדוויל חשף היום (רביעי) בריאיון טלוויזיוני כי 50 מתוך 62 הפלסטינים שנהרגו במהלך ההפגנות על גדר המערכת – הם אנשים המשתייכים לארגון. ראש מדור תקשורת ערבית בחטיבת דובר צה"ל, רב סרן אביחי אדרעי פרסם את הריאיון של סלאח אל-ברדוויל וכתב בחשבון הטוויטר שלו בשפה הערבית כי הוא "חשף את האמת".

בריאיון הטלוויזיוני, הודה חבר הלשכה המדינית של חמאס – בטעות או במכוון, כי מרבית ההרוגים היו למעשה חברים בארגון הטרור. במהומות ביום שני נהרגו 61 בני אדם ונפצעו יותר מ-1,200, כך על פי טענת הפלסטינים.

אתמול מסר דובר צה"ל כי 24 מבין ההרוגים הם מחבלים שעסקו בפעילות טרור. לפי בדיקה של צה"ל ושב"כ, רוב ההרוגים משויכים לחמאס וחלקם לג'יהאד האיסלאמי. בעימותים אתמול בגבול עזה נהרג פלסטיני בן 51, בתקרית מזרחית לאל-בוריג' שבצפון-מרכז הרצועה. בנוסף, נעצרו חשודים שניסו לחדור לישראל.

הפלסטינים דיווחו כי בין ההרוגים גם תינוקת בת 8 חודשים מתה משאיפת גז במהלך העימותים. דובר צה"ל בערבית, רס"ן אביחי אדרעי, צייץ בחשבון הטוויטר: "קיים ספק בסיסי באמינות הודעת משרד הבריאות של חמאס בנוגע למותה של התינוקת ברצועת עזה כתוצאה משאיפת גז מדמיע. יש בידינו כמה עדויות שמטילות ספק באמיתות ההודעה הזאת".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ימח שמם וזכרם של כל שונאי ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו