צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

השוטר החשוד בתקיפה פארח העיד במשטרה; אלשיך התייחס לנושא

"צריך להפריד בין שני דברים, אחד זה ההפגנה, שהייתה הפגנה לגמרי לא לגיטימית ואלימה בצורה חריגה. מנגד שוטרים צריכים לשמור על החוק ולכן בכל פעם שעולה טענה על זה שאולי נעברה עברה אנחנו מכניסים את מח"ש לתמונה"

בעקבות ההאשמות על אלימות של המשטרה כלפי מפגינים בהפגנה שהתקיימה ביום שישי בחיפה, מסר היום (שלישי) השוטר החשוד בתקיפת יו"ר מרכז מוסאווה ג'עפר פרח עדות פתוחה במח"ש – כך דווח בערוץ 2.

ע"פ הדיווח, השוטר ענה לשאלות שנשאל והכחיש כל קשר לתקרית האלימה. "מרשי מכחיש מכל וכל את המיוחס לו, הוא מכחיש שבכלל נגע בפרח", אמר עורך דינו לכתב הערוץ.

בתוך כך, בחנוכת תחנת משטרה בצפון נדרש המפכ"ל לנושא ואמר: "צריך להפריד בין שני דברים, אחד זה ההפגנה, שהייתה הפגנה לגמרי לא לגיטימית ואלימה בצורה חריגה. היו אף קולות של בושה מהמגזר הערבי שהועברו אליי, מכאלה שהתביישו באיך שמתנהגים שם.

מנגד שוטרים צריכים לשמור על החוק ולכן בכל פעם שעולה טענה על זה שאולי נעברה עברה אנחנו מכניסים את מח"ש לתמונה. היא מקבלת את כל החומרים וחוקרת ככל שנראה לה. אם יש לה ראיות בתהליך, עוד לפני אפילו שסיימה את החקירה, שבגינן אפשר לשקול צעדים פיקודיים – היא מעבירה לנו. אנחנו לא מחכים לסוף ואומרים לנו תוך כדי אם יש ראיות".

דבריו של המפכ"ל הובאו ב'מעריב'.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בס"ד, עושים לנו את העבודה.
לצערינו כשאנשי המשטרה פוגעים בדורסניות בחרדים, אין איש שם על לב. כעת בזכות הדאגה לערבים, זה ייטיב גם לנו.

ומה עם השוטר שריסס גז מדמיע וגרם לאר"ן במירון
עשרות פצועים
אל תתנו לטייח את זה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו