השוטרים איתרו את מקום המסתור של החשודים בתקיפת החייל וחטיפת נשקו

השוטרים איתרו את מקום המסתור של החשודים בתקיפת החייל וחטיפת נשקו

שוטרים הצליחו היום לאתר את מקום המסתור של שני החשודים בשוד וחטיפת הנשק של החייל שהיה במהלך תרגיל ניווט בודד ביער חרוביה - סמוך לשפרעם • החשודים נעצרו בתוך דירת מסתור סמוך לכפר זבידאת כשברשותם תחמושת

בתום חקירה מורכבת ומאומצת, איתרו היום (ראשון) שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון את מקום המסתור של שני החשודים בשוד וחטיפת הנשק של החייל שהיה במהלך תרגיל ניווט בודד ביער חרוביה – סמוך לשפרעם.

שני החשודים, בני 25, תושבי הכפר איבטין נעצרו בתוך דירת מסתור סמוך לכפר זבידאת כשברשותם תחמושת ומחר בשעות הבוקר יובאו לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

כזכור, הלוחם שהיה לבדו, במהלך ניווט בדד, נאבק בחשודים וכתוצאה מכך נפצע באורח קל. הנושא מתוחקר על ידי המפקדים ובמקביל המשטרה הצבאית החוקרת בשיתוף משטרת ישראל פתחו בחקירת האירוע.

תוך כדי ניווט בודד, הבחין החייל ברכב חשוד, שאחרי כמה דקות של מעקב עצר לידו – ונוסעיו שאלו אותו אם הוא צריך טרמפ. כשהתעלם, ניסו לחסום את דרכו בעזרת הרכב, ויצאו לכיוונו.

בין הלוחם לחשודים התפתח עימות אלים שארך חמש דקות, שבסיומו חטפו את נשקו לאחר שהצליח להשליך את המחסנית לשיחים – ונמלטו. מתחקיר ראשוני עולה כי החייל ניסה לדווח במכשיר הקשר על הרכב החשוד, אך הדיווח לא הגיע ליעד.

בצבא ציינו לטובה את תגובת הלוחם שנאבק בתוקפים שזהותם לא ידועה ודיווח על כך באופן מיידי למפקדיו. החייל מסר עדות ראשונית לחוקרים על פרטי התוקפים וטופל במקום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו