בתמונה: ביתו של המחבל לאחר "ההריסה"

בימין תוקפים: "הריסת" בית המחבל – צחוק מהעבודה ומההרתעה

מה שהתחיל בדיווחים על "הרס בית המחבל שביצע את הפיגוע בברקן" התברר בהמשך כהסרה נקודתית של כמה קירות בקומה בה הוא התגורר. אביה של קים לבנגרוד: "לא מקבל חצי עבודה. לא פצעו את בתי. שחטו אותה והוציאו אותה להורג"

זעם בימין ובקרב משפחות נרצחי הפיגוע בברקן בעקבות ההרס הכירורגי של הקירות החיצוניות בבית בו התגורר המחבל אשרף נעאלווה שביצע את הפיגוע וחוסל בסוף השבוע שעבר.

"קודם כל – לא נהרס שום דבר. מה שהם מתכוונים לעשות זה תיקוני טיח. כולנו יודעים שקומה שנייה לא יכולה להישאר כשאין קומה מתחת, אז אם הם עושים תיקוני טיח הם יכולים לוותר על הפעולה, כי חבל שייפגע חייל", אמר הבוקר ל-YNET רפי לבנגרוד, אביה של קים הי"ד שנרצחה בפיגוע.

הוא הוסיף :"אני לא מקבל חצי עבודה. לא פצעו את בתי. שחטו אותה והוציאו אותה להורג. יש זיקה ישירה בין האח, האמא והאבא למחבל. יש להם כתבי אישום על סיוע לרצח, הם לא סתם עצורים. לכן אני דורש להרוס להם את כל הבית. חצי בית שלא יהרסו, חבל על המשאבים והחיילים שייפגעו שם".

אחיו של זיו חג'בי הי"ד שנרצח בפיגוע, התראיין אף הוא לאתר YNET והשמיע מסר דומה. "זה מה שאמרנו מהתחלה. הם באים לעשות חצי עבודה. כשהמחבל רצח את אחי ואת קים הוא לא התכוון לעשות חצי עבודה. כל המשפחה ידעה על כוונותיו של המחבל, והייתה חלק מזה. הוא גר בבית הזה, האח לא שמע אותו יורה מאחורי המבנה? הוא לא שמע את האמא מדברת על זה שהצבא צפוי להגיע ולתחקר אותם? איך אפשר להגיד שלא הייתה זיקה?".

לביקורת הצטרפו גם ח"כים מתוך הקואליצה. ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי) מסר: "‏כך נראה "הרס בית המחבל" שרצח את זיו חג'בי וקים לבנגרונד-יחזקאל הי"ד. צחוק מהעבודה, צחוק מההרתעה. המערכת המשפטית מונעת את מדינת ישראל מלהרתיע את רוצחיה. זה לא מוסרי".

ח"כ שולי מועלם: "בנתיב האבות הרסו עד היסוד 15 בתים בגלל חצי מטר של אדמה פרטית שניתן היה לפתור. ככה נראה בית המחבל הנתעב אשרף נעאלווה שרצח את קים לבנגרוד יחזקאל וזיו חג'בי. ככה נראית משפטיזציה ששוחקת את ההרתעה".

ביתו של המחבל לאחר "ההריסה"

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אתיקה משפטית דמיונית, כל המרחם על אכזרים סופו……

וכל עם ישראל יגנה את שופטי בג"ץ הארורים
שנותנים לטרור לרצוח ישראלים ומונעים הריסת בתים

בג"ץ- בגידה ביהדות
גדלות
ציניות וציונות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו