Hassan Jedi/Flash90

לילה של ירי מהרצועה: שיגורים כושלים ויירוט מוצלח של כיפת ברזל • צפו

אזעקת צבע אדום החרידה הערב את שלוותם של תושבי אשקלון ויישובי העוטף; בעזה מדווחים על שני שיגורים, ככל הנראה אחד מהם יורט והשיגור השני היה כושל • בתגובה לירי ולשיגורי בלוני התבערה, ישראל סוגרת שוב את מרחב הדיג של רצועת עזה

אזעקת צבע אדון נשמעה הערב (ראשון) בעיר אשקלון ובאזור התעשייה הסמוך, כמו גם בשורה ארוכה של יישובי העוטף: זיקים, יד מרדכי, כרמיה, נתיב העשרה. אזעקה נשמעה גם במבקיעים.

תושבים באזור דיווחו על הדי פיצוצים, ודובר צה"ל עדכן כי זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו שיגור אחד.

לקראת חצות הלילה מסר דובר צה"ל כי לפני זמן קצר, זוהו שני שיגורים כושלים משטח רצועת עזה שנפלו בשטח הרצועה. כתוצאה מהשיגורים הופעלה התרעה ביישומון ובשטח פתוח בלבד.

מוקדם יותר הערב, הודיע מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, כי בתום שורת הערכות מצב ביטחוניות, הוחלט על סגירת מרחב הדיג ברצועת עזה.

ההחלטה תיכנס לתוקף באופן מיידי ותימשך עד להודעה חדשה. זאת בעקבות הירי הרקטי והמשך הפרחת בלוני התבערה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, המהווים הפרה של הריבונות הישראלית.

"ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה כלפי מדינת ישראל, והוא יישא בהשלכות לאלימות המופעלת כנגד אזרחי המדינה", נמסר מטעם מתפ"ש.

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם בזמן קשה הקבה עושה לנו ניסים הוא פשוט אוהב אותנו מקווה שכל אחד ידע להודות על הטובה יותר ממה שבוכים על הרעה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture