Abed Rahim Khatib/Flash90

מנהיג חמאס בעזה בתום פגישתו עם שליח האו"ם: "הייתה פגישה רעה"

יחיא סינוואר מנהיג ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה התייחס לפגישתו עם שליח האו"ם למזרח התיכון ת'ור ווינסלנד ואמר כי, "אין סימנים לפתרון המשבר ההומניטרי בעזה והכיבוש מנסה לסחוט אותנו". הוא יכנס את ראשי הפלגים בעזה בשעות הקרובות להחליט על צעדיהם

מנהיג ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר אמר היום (שני) בתום פגישתו עם שליח האו"ם למזרח התיכון ת'ור ווינסלנד, כי "הפגישה הייתה רעה".

סינוואר הוסיף כי, "אין סימנים לפתרון המשבר ההומניטרי בעזה והכיבוש מנסה לסחוט אותנו". הוא יכנס את ראשי הפלגים בעזה בשעות הקרובות להחליט על צעדיהם.

ב'כאן חדשות' דווח כי, נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי אמר היום כי מצרים פועלת לשיקום רצועת עזה בתיאום מלא עם הרשות הפלסטינית לאחר מבצע שומר החומות.

נשיא מצרים א-סיסי הוסיף כי ארצו ממשיכה במאמצים להשיב את ישראל והפלסטינים לשולחן המשא ומתן כדי להגיע לפתרון מדיני על בסיס ההחלטות הבין-לאומיות. נשיא מצרים אמר את הדברים בתום פגישתו עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הסינואר הזה מנוול, שהמדינה הצילה את חייו כשהיה בשבי, וכעת הוא משלם רעה תחת טובה, שוב הוכחה עד כמה שהיתה טעות להחליף את שליט באלף רוצחים, שכבר רצחו מעל מאה יהודים, בשום אופן לא לוותר יותר, לא משחררים מאות שבויים בעד שני גופות, השנים האחרים עברו לבד את הגבול ומדינת ישראל לא אחראית עליהם, לא להכניס סחורות לעזה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו