בטענה לשוחד: תלונה הוגשה במשטרה כנגד יאיר לפיד

התלונה הוגשה על רקע הפרסומים לפיהם נערכו פגישות תכופות בין לפיד למו"ל 'ידיעות אחרונות'. "אני דורש שתהייה שקיפות מלאה לציבור. אם חקרו את ראש הממשלה בעניין פגישותיו עם מוזס, בודאי שצריך לחקור גם את הפגישות של לפיד"

בתחנת המשטרה של מרחב דן הוגשה היום (ראשון) תלונה כנגד יו"ר מפלגת יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד. התלונה הוגשה בעקבות הפרסומים על פגישותיו השונות והחשאיות של לפיד עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס ובעקבות הדיווחים כי הפגישות כי הוסתרו ונמחקו מיומן הפגישות של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

מגיש התלונה הוא דווקא אדם פרטי ולא גורם ציבורי או פוליטי, אך בשלב זה אינו מעוניין להיחשף. בדברים שאמר בראיון לחדשות 0404 טען: "נדהמתי מכך שנבחר ציבור שמתיימר לשמור על טוהר המידות וניהול תקין, מסתיר מסתיר לכאורה את פגישותיו עם איש תקשורת". עוד הוסיף: "לפיד- כך על פי הפרסומים אפילו לא הכחיש את דבר הפגישות, לאחר שנשאל בעניין, אך תמוה מדוע אף אחד לא הכחיש את הנושא".

עוד לדברי המתלונן: " אני דורש שתהייה שקיפות מלאה לציבור. אם חקרו את ראש הממשלה בעניין חקירותיו עם מוזס, בוודאי שצריך לחקור גם את הפגישות של לפיד, לבחון האם סוכמו שם דברים. מבחינתי יש כאן חשש וחשד לקבלת טובות הנאה, ואולי סיכומים של תן-קח".

מ'יש עתיד' נמסר בתגובה: "עוד שקר ועוד הכפשה מבית הליכוד. הפעם מדובר בדמות אלמונית, שנשלחה היישר מלשכת נתניהו, דאגה להסתיר את פרטיה והגישה תלונה ריקה מתוכן. זו השיטה של המושחתים לנסות לטעון שכולם כמוהם. נתניהו מתנהג בהיסטריה וגורר את כל המדינה לקרב ההשרדות האישית שלו".

כזכור בחדשות 10 נחשף דבר קיומן של פגישות תכופות בימי שישי בבוקר בין ח"כ יאיר לפיד, למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, בביתו של איש עסקים מסביון שגר בסמוך למוזס, כאשר איש העסקים עצמו אינו נוכח בבית.

בלשכתו של לפיד ניסו להמעיט מחומרת העניין וטענו: "יאיר לפיד נפגש במהלך כהונתו באופן שוטף עם העורכים והמו"לים של כלי התקשורת הגדולים בישראל כולל נוני מוזס, שלדון ומירי אדלסון, רון לאודר, אלי עזור ואחרים, כפי שעושים כל הפוליטיקאים הבכירים בישראל".

בהצרתו ה'דרמטית' של נתניהו בשבוע שעבר התייחס אף הוא לעניין פגישות, לפיד – מוזס. וטען: "איך לא חוקרים את יאיר לפיד, שנפגש עשרות פעמים עם נוני מוזס בדירת מסתור בסביון, אחר כך מחק את תיעוד הפגישות הללו, ודאג שכל סיעתו תצביע בעד החוק של נוני, לסגור את העיתון "ישראל היום", וקיבל ממנו תקשורת אוהדת ומלטפת?".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בוודאי שמר נתניהו ושוט' הם בפחד נוראי. גם אבי גבאי היה בגישות עם מו"ל 'ידיעות אחרונות' אבל זאת ברור שלמר נתניהו לא מפריע לו כי מפלגת עבודה היא היום לא מפלגה מאיינת על שילטונו אבל כן "יש עתיד"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו