פלאש 90

סער למבקר הליכוד: "לבדוק שימוש אסור של נתניהו במשאבי המפלגה"

בכיר הליכוד ח"כ גדעון סער בפניה למבקר המפלגה: "לבדוק את התנהלותו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו בכל הנוגע לשימוש אסור במשאבי תנועת הליכוד". סער: "נעשה שימוש בניגוד לנהלים בכספי הליכוד לטובת נתניהו"

הקרב בליכוד לקראת הפריימריז: בסוף השבוע פנה בכיר הליכוד ח"כ גדעון סער למבקר המפלגה, עו"ד שי גלילי, וביקש ממנו לבדוק את התנהלותו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו בכל הנוגע "לשימוש אסור במשאבי תנועת הליכוד".

פרקליטו של סער עו"ד עופר חנוך טען בכתב התלונה, כי באחת ההודעות מטעם דוברות הליכוד נכתב כי "סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות". "ברור לחלוטין כי במצב דברים בו עובדים ו/או יועצים של תנועת הליכוד המקבלים את שכרם ו/או התמורה להם זכאים מהליכוד, משרתים מועמד אחד בבחירות מקדימות או לקראתן, אינו תואם סדרי מנהל תקינים, מהווה שימוש פסול עד כדי מעילה במשאבי התנועה", נכתב בתלונה.

במכתב נוסף שהעביר סער למבקר הליכוד ציין כי הגיע אליו מידע ולפיו נעשה שימוש בניגוד לנהלים בכספי הליכוד גם לצורך עריכת סקרים וטלמרקטינג לטובת נתניהו. בתגובה, הודיע מבקר המפלגה כי פנה למנכ"ל הליכוד צורי סיסו וכי זה יוציא הנחיה לעובדי המפלגה "להימנע מכל התערבות ו/או הזדהות על מי מהמועמדים העתידיים בבחירות המקדימות, לרבות בדרך של איסור על עריכת סקרים לטובת מועמד כזה או אחר ועל פרסום הודעות דובר המפלגה המשרתות מועמד אחד".

גורמים בליכוד שצוטטו 'בידיעות אחרונות' טוענים כי הגיעו פניות ליו"ר הכנסת לגייס חתימות על מנת שיהפוך למועמד חלופי בעצמו. לטענתם אף "נמנע פוטש" לאחר שלאחרונה פנו לח"כ אדלשטיין גורמים בימין שביקשו ממנו להוביל את המהלך. אולם אדלשטיין, כמו סער, הבין כי פיצול סיעת הליכוד וגיוס לפחות 10 ח"כים היא משימה מורכבת ולא ריאלית. מלשכת אדלשטיין נמסר: "יו"ר הכנסת מתמקד אך ורק בדבר אחד: הקמת ממשלה ומניעת בחירות נוספות, מיותרות יקרות וחסרות אחריות, ושום אמירה שאינה נכונה לא תסיט אותו ממטרה זו". בסביבת רה"מ מסרו: "אין אינדיקציה שאדלשטיין ניסה להוביל מהלך כזה".

כזכור, ח"כ יואב קיש התייחס הבוקר לקריאות לפריימריז במפלגתו ולמתקפה נגד ח"כ גדעון סער בעקבותיהן, ואמר כי "במידה ונדרדר לבחירות נוספות אנחנו נהיה מחוייבים לעשות פריימריז לראשות הליכוד. השאלה שתעמוד מול המצביעים היא מי בימין מסוגל להוביל את הליכוד לשלטון. האם זה נתניהו, או לדוגמה גדעון סער שאמר שיתמודד, ואני חושב בפירוש שהוא מועמד ראוי. עם כל האהבה שיש לנתניהו, בסוף חשוב שהקבוצה תנצח. לרה"מ יש בעיה אם הוא פעם אחר פעם לא מצליח להרכיב ממשלה".

בראיון 'לגלי צה"ל' אמר קיש: "אני בעד הקרב הפוליטי והדמוקרטי בליכוד ואנחנו נבחר את האדם שהכי מתאים למי שראוי להנהיג את המפלגה. כשיהיו פריימריז אחליט במי אני תומך". על נתניהו הוסיף: "ברור שיש לו בעיה אם הוא לא הצליח במשימה, פעם אחר פעם להרכיב ממשלה שתי פעמים. המתקפות על סער הן אלה שמפלגות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבונו של עולם אני לא מבין את הסער הזה ואת כל הדומים לו שנלחמים בימין במקום להילחם בשמאל. הרי ברגע שהם יצליחו להוריד את נתניהו גמרנו המדינה בידיים שלהם באופן מוחלט 100 אחוז כי אם הצליחו להוריד את נתניהו הם יורידו את כל הימניים בקלות כמו שעשו לדרעי .. לזה שהיה נשיא ולעוד. אז מספיק עם המלחמות הפנמיות

זאת סערה עם רוח חזקה שמגבירה את להבות השריפה. סער.
צריך להעיפו לכל הרוחות.

סער הגבר היחיד בימין
מה הבעיה בדמוקרטיה
סך הכל קונים את הדמגוגיה של נתניהו
סער איש ראוי שינהיג את המדינה ביד רמה
לא פחות מנתניהו
?????

בניגוד אליכם אני חושב שתם עידן ביבי יש יותר מוצלחים ממנו וסער הוא מחליף ראוי…

סער המשוגע

אתה לא קלטתה מזמן אמרתי שהוא פועל עם השמאל הם מבחוץ והוא מבפנים.
משתף פעולה ומוסר או מלשין או מוציא שם רע על נתניהו כמה שיותר ללכלך על נתיהו זה הפעולה של סער.
ולמה כי נתניהו עלה על סער מזמן ממן.
נו לתת את המפתחות למשיח עכשיו.

למני החמוד.
סער נלחם בביבי > שנלחם בימין > עבור ביבי.
לא כ"כ מסובך.
תחשוב. תבין.

באופן אישי אני אוהב אותך ואפילו יותר מנתניהו אתה תעשה יותר למען ציבור לומדי התורה שהרי כידוע היית לומד כל יום עם הרה"ג ר' משה שמואל שפירא, אבל כעת ט
אולי זה לא הזמן אתה מחליש את הימין

סער ראוי מנהנתניהו.
כולם הפנימו את העניין.
עבריינים לכלא!

אני שמח לראות שבתקופה האחרונה הרבה אנשים קיבלו שכל והפסיקו להסתנוור מביבי החילוני

סער גבר גבר שלא מעניין אותו מה טוקבקיסטים נמוכי מצח ורפי שכל יגדו עליו ואומר את האמת בפנים של כל השטופי מוח ששרופים על ביבי הסוס המת

טוב שתהיה תחלופה בהנהגה. אסור שמנהיג ישלוט זמן רב מדי. עם חלוף הזמן הוא הופך למושחת וחושב שהמדינה היא שלו במקום לשרת נאמנה את הציבור.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו