נתניהו: "לא יתכן שפוליטיקאים חסרי אחריות ויועצים משפטיים, יתייצבו נגד העם"

"אתם מדמיינים שמישהו ימנע ממני להביא חיסונים בגלל בחירות?", תהה ראש הממשלה בנימין נתניהו התוקף במילים חריפות את בני גנץ ואביחי מנדלבליט המונעים את תכנית המענקים, לחלוקת כסף לאזרחי ישראל שנפגעו מהקורונה

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב הצהריים (שלישי) לעיכוב תכנית חלוקת המענקים הכספיים לאזרחים על ידי בני גנץ, ולהתנגדות של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט לתכנית.

גנץ מעכב שוב את חלוקת המענקים לאזרחים: "שוחד בחירות של נתניהו"

בניגוד לטענתם כי מדובר בשוחד בחירות, מבהיר נתניהו כי יילחם כדי לחלק את המענקים לאזרחים, תוך שהוא תוהה: "אתם מדמיינים שמישהו ימנע ממני להביא חיסונים בגלל בחירות?".

נתניהו משיב, "מה פתאום, הרי אנשים ימותו". לדבריו, "אתם מדמיינים שמישהו ימנע ממני להביא סיוע כלכלי בגלל בחירות? מה פתאום, הרי עסקים ימותו".

בסרטון שפרסם מוסיף ראש הממשלה, "הבאנו 15 מיליארד שקל, עם מקורות, כדי לתת לעסקים, לעצמאים, למובטלים, לכלכלת ישראל".

"לא יתכן שפוליטיקאים חסרי אחריות, בירוקרטים ויועצים משפטיים, יתייצבו נגד העם, לא יתנו לנו להביא את הכסף ויגידו "חכו כמה חודשים, מי שימות – ימות". אנחנו בעד העם, אנחנו נביא לכם את הכסף ולא נפסיק להילחם בשבילכם".

מוקדם יותר היום דיווחנו כי שר הביטחון בני גנץ הודיע שאין בכוונתו להשתתף הערב בישיבת הקבינט הכלכלי-חברתי, אשר אמורה לעסוק בתוכנית המענקים של ראש הממשלה ושר האוצר.

בהודעה מלשכתו של בני גנץ נמסר: "למען הסר ספק – לא נקיים פגישה על פייק תוכנית כלכלית ללא מקורות וללא היתכנות, שמטרתה לתת שוחד בחירות".

בישיבת קבינט הקורונה אתמול, כאשר אמר ראש הממשלה נתניהו כי יש צורך לקדם את תכנית המענקים, תקף אותו שר הביטחון גנץ בחריפות והאשים אותו כי הוא משחק עם המספרים.

"התכנית הכלכלית צריכה להיות נדונה בממשלה. אנחנו לא עוצרים תוכנית כלכלית, אנחנו עוצרים שוחד בחירות. אנחנו לא משטר נשיאותי. אף אחד לא יציג תוכנית שהיא לא אחראית. מה לעשות חושבים אחרת", אמר גנץ לנתניהו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ימנע "ממני"?
ביב מביא?
או נאמר כך: תקציב לשנת 2020 כבר העברת???

ביבי צודק בכל מלה, כולם נמושות לעומתו, הוא דואג למדינה, ועם המשפט שלו הוא מסוגל לעשות דברים יותר מכל המתחרים שלו

לא יתכן?
עובדה שזה קורה.
ובאשמתך הבלעדית.
ביב הוא הנמושה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture