Adam Shuldman/Flash90

נתניהו: "לפיד מתפלל שתצביעו בנט; אין לי בעיה שתצביעו סמוטריץ'"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר כי אם ירכיב את הקואליציה הבאה לא תהיה עוד רוטציה, וטען: "בנט אומר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה. איך? רק ברוטציה עם לפיד" • עם זאת הצהיר נתניהו, "מפלגת הציונות הדתית תהיה איתנו. אין לי בעיה אם תחליטו להצביע להם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (ראשון) בכנס של העיתון 'בשבע' הפונה לציבור הדתי לאומי, להם קרא לא להצביע למפלגת ימינה של נפתלי בנט, אלא רק לליכוד בראשותו או למפלגת הציונות הדתית.

לדברי נתניהו, "אצלי לא תהיה רוטציה. יהיה ראש אחד. גדעון ובנט לא יכולים להרכיב ממשלה בלי לפיד כראש ממשלה. בנט אומר שהוא רוצה להיות ראש ממשלה. איך? רק ברוטציה עם לפיד".

נתניהו הזהיר כי הם "יריבו ביניהם אבל לפיד יהיה חזק יותר וישלוט בממשלה הזאת. הצבעה לליכוד תקים ממשלה לאומית ואנו כפסע מהקמת ממשלה כזאת. לפיד מתפלל שתצביעו בנט. ימינה היא התקווה החדשה של לפיד".

"ראיתם פעם מועמד לראשות ממשלה שמסתיר את העובדה שהוא רץ לראשות הממשלה? למה הוא מסתיר. כי הוא יודע שברגע שהציבור מבין שהבחירה היא בין ממשלת ימין יציבה של הליכוד בהנהגתי או ממשלת מטבוחה של רוטציות שבהן לפיד חייב להיות ראש ממשלה, מצביעי הימין יתעוררו ויצביעו לליכוד".

עם זאת ציין נתניהו, כי "לבנט יהיה מקום ראוי ומכובד בממשלה שלנו, אבל לא תהיה איתו רוטציה. הרוטציה היחידה שיש לו היא עם לפיד. מי שמצביע לבנט מקבל את לפיד ראש ממשלה".

בהתייחסות למפלגת של בצלאל סמוטריץ' אמר נתניהו: "מפלגת הציונות הדתית תהיה איתנו בכל מקרה אז אין את החשש הזה. אין לי בעיה אם תחליטו להצביע להם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כנגד 4 בנים . חכם מצביע סמוטריץ

רשע מצביע נגד הוראת גדולי התורה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו