סקר מנדטים: הליכוד מתחזק, בנט וסער מתחת ל-10 מנדטים

צילום: פלאש 90

סקר מנדטים: הליכוד מתחזק, בנט וסער מתחת ל-10 מנדטים

מפלגת הליכוד עם 31 מנדטים ואחריה מפלגת יש עתיד עם 19 מנדטים - ואז, כל שאר המפלגות עם מספר חד ספרתי של מושבים אותם יאייישו בכנסת הבאה, לפי תוצאות הסקר • עוד עולה מהנתונים כי הליכוד משיג מנדט וחצי במגזר הערבי

סקר הבחירות של mako שנערך על ידי מכון סמית מגלה שהליכוד מתחזק ועולה ל-31 מנדטים, כאשר אחריו מפלגת יש עתיד הנחלשת מעט ומקבלת בסקר 19 מנדטים.

כל המפלגות האחרות עומדות על מספר מנדטים חד-ספרתי, כשבראשן, ראש בראש, שני יריביו של נתניהו מימין: תקווה חדשה של גדעון סער וימינה של נפתלי בנט, שתיהן עם תשעה מנדטים.

ש"ס עם שמונה מנדטים, כמו גם הרשימה המשותפת. יהדות התורה עם 7 מנדטים, כמו גם ישראל ביתנו. הציונות הדתית והעבודה עם 5 מנדטים לכל מפלגה ואילו כחול לבן, מרצ ורע"מ מעל אחוז החסימה עם 4 מנדטים למפלגה.

כ-8% מהבוחרים עדיין מוגדרים כקולות צפים שלא החליטו עבור מי להצביע. מניסיון העבר ידוע כי אחד מכל שבעה בוחרים מכריע לגבי ההצבעה רק יומיים-שלושה לפני יום הבחירות, כך ששינויים שיתרחשו לאחר איסור מועד פרסום הסקרים (החל ביום ראשון הקרוב) עשויים להשפיע על התוצאות.

אחוז ההצבעה הצפוי במגזר היהודי יעמוד על יותר מ-80%, ואילו במגזר הערבי על 58-60 אחוזים. על פי הסקר, הליכוד זוכה במגזר הערבי לנתון דרמטי: מנדט וחצי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היידה ביבי!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו