Yonatan Sindel/Flash90

הליכוד נגד יו"ר ועדת הבחירות: "ההחלטות שלו חד צדדיות וחסרות היגיון"

יו"ר הכנסת יריב לוין אומר כי מפלגת הליכוד תכבד את תוצאות הבחירות, אך תקף את השופט עוזי פוגלמן • אורלי עדס, מנכ"לית וועדת הבחירות המרכזית הגיבה: "ניסיון לייצר דה-לגיטימציה לוועדת הבחירות; צר לי על כך שזה מה שקורה במדינה דמוקרטית"

יו"ר הכנסת היוצאת, יריב לוין, התייחס הבוקר (ראשון) לטענות כי הליכוד לא תקבל את תוצאות הבחירות אם תפסיד והבהיר כי מפלגתו מחויבת באופן מוחלט לדין הבוחר. "אנחנו תמיד מכבדים את תוצאות הבחירות וההליך הדמוקרטי", אמר לוין בריאיון לכאן רשת ב.

עם זאת, ח"כ יריב לוין, הנחשב לבכיר במפלגת הליכוד, האשים כי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן, מוטה נגד הליכוד: "ההחלטות שלו חד צדדיות וחסרות היגיון".

מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, אורלי עדס הגיבה לדבריו בראיון לתכנית הבוקר של קשת, וטענה כי הם לא מוטים לצד אחד. "כל אחד מאיתנו מבין את תפקידו ואת גודל החשיבות של הניטרליות, בוודאי יושב ראש הוועדה השופט פוגלמן. זאת האשמה כבדה מאוד להאשים שופט בישראל ויושב ראש ועדת בחירות".

לדבריה, יש ניסיון לייצר דה-לגיטימציה לוועדת הבחירות. "זה התחיל בבחירות לכנסת ה-22, המשיך במערכת הבחירות הקודמת ובמערכת הזו זה מתגבר. צר לי על כך שזה מה שקורה במדינה דמוקרטית, זה לא אמור להיות כך".

"סך הכל, כולנו מבקשים ורוצים יציבות שלטונית. נעשה הכל על מנת לגדוע את האמירות הללו. לא נאפשר כר פורה לחדשות כזב בהקשר הזה ובמהלך ימי הספירה. נעשה כל מאמץ כדי לסיים את הספירה במועד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השופטים בישראל, הם חשודים מיד בהחלטות חד צדדיות. נקודה.

ובודאי כשעוקבים אחר ההחלטות.

השופטים יודעים שזה בחירות על מעמד בית המשפט.
ניטרלי ??? עצוב מכדי לצחוק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו