Yonatan Sindel/Flash90

גפני כועס על נתניהו: סירב לענות לשיחות של ראש הממשלה – ששוחח עם פרוש

ראש הממשלה חייג הערב עם פרסום תוצאות המדגמים לראשי המפלגות השונות, השותפים הטבעיים שלו - אך משה גפני סירב מספר פעמים לענות לטלפון, עד שלבסוף התרצה • הרקע: פעילות נתניהו לעידוד מצביעים חרדים להצביע לציונות הדתית

תוצאות המדגמים מלמדים כי גוש הימין זוכה לרוב של 61 מנדטים יחד עם ימינה, וראש הממשלה בנימין נתניהו מיהר לחייג הערב (שלישי) אל ראשי מפלגות הציונות הדתית, ש"ס ויהדות התורה.

אחרי שוחח עם אריה דרעי ובצלאל סמוטריץ', חייג גם אל יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, אך הוא סירב לענות לטלפון. רק אחרי מספר ניסיונות, התרצה גפני ושוחח עם ראש הממשלה.

ברקע: הכעס העצום השורר במפלגת יהדות התורה על נתניהו שפעל באופן אקטיבי על מנת לעודד חרדים להצביע עבור מפלגת הציונות הדתית ולא ליהדות התורה.

נתניהו אף חזר על קריאתו זו במספר ראיונות שהעניק לכלי תקשורת שונים, למרות הבקשות החוזרות והנשנות של ראשי יהדות התורה כי לא יסייע לסמוטריץ' על חשבונם.

תוצאות המדגמים, המלמדים כי ככל הנראה מפלגת הציונות הדתית תהיה גדולה יותר מיהדות התורה, הביא להתגברות הזעם כלפי התנהלותו של נתניהו, ולכך שגפני סירב מספר פעמים לענות לטלפון מראש הממשלה.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם סגן השר פרוש וח"כ ישראל אייכלר ובירך אותם על ההצלחה המשותפת והבטיח להמשיך יחד בעתיד. השניים בירכו את ראש הממשלה שיצליח לשמור על יהדותה של המדינה, למרות כל המכשולים מצד מתנגדיה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו