נתניהו וסער, בימים טובים יותר • צילום: Miriam Alster/FLASH90

ויהי אחרי הבחירות: מקורבי נתניהו פנו אל אנשי סער – ונענו בשלילה

תוצאות הבחירות המסתמנות ולפיהן אין רוב של 61 חברי כנסת לגוש הימין, הביאו את מקורבי ראש הממשלה לגשש אצל מקורבי יו"ר תקווה חדשה אפשרות לשיתוף פעולה בקואליציה - אך סער דחה את הפניות והבהיר כי אין לו כוונה להיכנס לממשלת נתניהו

מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו פנו ביממה האחרונה בכמה ערוצים למקורבים של יו"ר תקווה חדשה גדעון סער בניסיון לקדם מגעים בין המפלגות – ונדחו. כך פורסם ב-ynet.

לפי הדיווח של מורן אזולאי, סער הודיע לכל הגורמים שפנו אליו כי אין לו כוונה להיכנס לממשלתו של נתניהו. נכון לעכשיו, מתעקש סער לשמור על הבטחת הבחירות שלו ולא לשוב לצד הימני של המפה הפוליטית בישראל.

זאב אלקין אמר במהדורה המוקדמת שך חדשות 12 על האפשרות לחבור לנתניהו: "לא יקרה. אפשר לעמוד בהבטחות לבוחר. אם נתניהו יקים ממשלה – נלך לאופוזיציה".

אתמול, מיד עם פרסום תוצאות המדגמים שלימדו כי המפלגה של האיש שהצהיר על ריצה לראשות הממשלה מתרסקת, ומקבלת 6 מנדטים בלבד, אמר סער: "דרך המחשבה של היהודי – הכל טוב והכל לטובה".

סער התנחם בעובדה שלטענתו "אילולא הייתה קמה תקווה חדשה – נתניהו היה גומר את הלילה על 65 מנדטים ויותר", והתחייב כי לא יחבור לממשלת נתניהו אלא ישרת את העם מהאופוזיציה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש כי "אפשר וצריך להקים ממשלה יציבה בישראל. ממשלה הומוגנית, שהכלכלה שלנו מחייבת אותנו להקים. אני מושיט יד לכל חברות וחברי הכנסת שמאמינים בעקרונות האלה. אני לא פוסל אף אחד ואחת, ואני מצפה מאלה שמאמינים בעקרונות אלו לנהוג בדרך דומה כלפינו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו