Miriam Alster/FLASH90

תוצאות הבחירות הסופיות: גוש הימין רק עם 59; לפיד מפסיד מנדט לליברמן

אלו הנתונים הרשמיים של תוצאות הבחירות לכנסת: הליכוד מובילה עם 30 מנדטים ואחריה יש עתיד עם 17 מנדטים בלבד, אחרי שהמפלגה של לפיד איבדה מנדט אחד לטובת ישראל ביתנו של ליברמן • החרדים: ש"ס עם 9 ויהדות התורה עם 7 מנדטים

ועדת הבחירות המרכזית לכנסת פרסמה את תוצאות הבחירות לכנסת ה-24, מהם עולה כי אין הכרעה במערכת הפוליטית, וכי ללא מפלגות שיפרו את התחייבויותיהם כי לא יישבו עם מפלגות אחרות, אין סיכוי להקמת קואליציה יציבה וישראל תצעד לבחירות חמישיות.

לפי התוצאות הסופיות, זו חלוקת המנדטים: הליכוד עם 30, יש עתיד עם 17, ש"ס עם 9, כחול לבן עם 8, יהדות התורה עם 7, ימינה עם 7, העבודה עם 7, ישראל ביתנו עם 7, הציונות הדתית עם 6, הרשימה המשותפת עם 6, מרצ עם 6, תקווה חדשה עם 6 ורעמ עם 4 מנדטים.

חלוקת המנדטים הסופית, גורעת מנדט אחד ממפלגת יש עתיד של יאיר לפיד לידי מפלגת ישראל ביתנו עם איווט ליברמן. מוקדם יותר היום, איבדה רע"מ מנדט אחד לטובת מרצ.

בוועדת הבחירות אמרו כי תוצאות הבחירות לכנסת ה-24 מפורסמות לאחר "הליכי בדיקה ובקרה רבים ומדוקדקים שביצעה וממשיכה לבצע והוועדה. יחד עם זאת, אלו אינן התוצאות הרשמיות, והתוצאות הרשמיות יפורסמו ביום רביעי הבא, ויוגשו לנשיא המדינה".

בנוסף, במהלך הימים הקרובים, ועד לפרסום התוצאות הרשמיות, תמשיך הוועדה לבצע שורה של בדיקות נוספות במספר מישורים לצד בדיקת הטענות הספציפיות שהגיעו מכיוון מפלגות שונות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו