Miriam Alster/Flash90

בימין מתנגדים למנסור עבאס? נתניהו הציע תפקיד שר לאחמד טיבי

מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לאנשי סיעת תע"ל ברשימה המשותפת להצטרף לקואליציה בתמורה לתפקידי שר, ולפי דיווח בעיתון היוצא לאור בכווית - הם ענו בחיוב • תגובת המפלגה הערבית: "ידיעה שקרית וספין שלא ראוי אפילו לתגובה"

העיתון אל-ג'רידה היוצא לאור בכווית דיווח כי מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן אשל, נועד עם חברי הכנסת אחמד טיבי ואוסאמה סעדי, והציע להם להצטרף לקואליציה בראשות נתניהו.

מדובר בחברי כנסת מטעם סיעת תע"ל שברשימה המשותפת. לפי הדיווח, אשל הציע להם שני תפקידים: שר לענייני המגזר הערבי וסגן שר לטיפול באלימות בחברה הערבית. השניים הבטיחו לבדוק את ההצעה.

במפלגה הערבית הכחישו את הדיווח בכל תוקף ומסרו בתגובה כי מדובר ב"ידיעה שקרית וספין שלא ראוי אפילו לתגובה". עם זאת, יצוין כי יש שיתוף פעולה כלשהו בין נתניהו לתע"ל.

לפי דיווח בכאן רשת ב', ח"כ אחמד טיבי מסרב להתחייב שהרשימה המשותפת תתמוך בהצעה להחלפת יו"ר הכנסת: "מכירים את ההצעה מפעם קודמת, גם אז אמרנו שנשקול את הדברים ברצינות. לא כל דבר בא אוטומטית – יש לנו דרישות".

הדיווח, ברקע הווטו שהטילו במפלגת הציונות הדתית על הקמת ממשלה שתישען על תמיכת מפלגת רע"מ של מנסור עבאס. בכירים חרדים מנגד, אמרו לראש הממשלה כי הם מסכימים להקמת קואליציה עם קולות רע"מ.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו