Oren Ben Hakoon/POOL

לקראת הנאום של יאיר לפיד: השיחות החשאיות וההתנגדות לדרישתו של בנט

יו"ר יש עתיד צפוי למסור הערב הצהרה לתקשורת וברקע מדווחים כי הוא מסרב לדרישת בנט לרוב ימני בממשלה הפריטטית • ח"כ מיקי לוי: "לפיד מדבר עם בנט, לא מחכים שהמנדט של נתניהו יסתיים. הצוותים עובדים, אנחנו לא מבזבזים זמן", אמר חבר המפלגה

הערב (ראשון) בשעה 18:00 צפוי יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד למסור הצהרה לתקשורת. מקורבו, ח"כ מיקי לוי אומר כי לפיד יגיד "מי השותפים הטבעיים שלנו לממשלה הבאה. הוא בא ואומר – זו הדרך שלי להוציא את מדינת ישראל מהברוך הגדול שהיא נמצאת בו".

יקי אדמקר מדווח באתר וואלה! כי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הבהיר בשיחה שקיים בימים האחרונים עם אחד מראשי מפלגות גוש מתנגדי נתניהו כי אין בכוונתו להיענות לדרישה של יו"ר ימינה נפתלי בנט ליתרון בממשלה פריטטית.

לפי התנאי שהציב בנט, יהיה לימין יתרון עם רוב של שר אחד בממשלה, בקבינט ובכל מנגנוני קבלת ההחלטות בממשלה משותפת. הגורם הפוליטי סיפר כי לפיד אמר "לא יקרה" על אפשרות כזו. מיש עתיד נמסר בתגובה: "לא נתייחס לתוכן שיחות בשום מצב".

ח"כ מיקי לוי מיש עתיד אמר היום בריאיון באולפן ynet כי ביש עתיד לא ממתינים לתום המנדט של בנימין נתניהו כדי לנסות להרכיב ממשלה אחרת: "לפיד מדבר עם בנט, אנחנו לא מבזבזים זמן אפילו לרגע ולא מחכים רק לאותה שנייה שנתניהו יאבד את המנדט שניתן לו".

"הצוותים עובדים. הולכים עקב בצד אגודל אבל ממשיכים לעבוד. לפיד מדבר עם בנט, לפיד מדבר עם סער. כרגע המנדט הוא אצל נתניהו, אנחנו עובדים בשקט, מחכים, כדי לראות מה יגיע. אנחנו לא מבזבזים זמן אפילו לרגע ולא מחכים רק לאותה שניה שנתניהו יאבד את המנדט שניתן לו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו