בפעם השנייה מאז הבחירות: לפיד נפגש עם ראשי הרשימה המשותפת

יו"ר יש עתיד נפגש עם איימן עודה ואחמד טיבי בפעם השנייה מאז הבחירות. בתום הפגישה מסרה מפלגת יש עתיד כי הם דנו "באפשרויות להקמת ממשלה חדשה. בנוסף דיברו בפגישה על האלימות והפשיעה בחברה הערבית וביטול חוק קמיניץ. השלושה קבעו להיפגש שוב בזמן הקרוב

יו"ר יש עתיד, חה״כ יאיר לפיד נפגש היום (שני) פעם נוספת עם יו"ר הרשימה המשותפת, חה"כ איימן עודה, ויו"ר סיעת הרשימה המשותפת, חה"כ אחמד טיבי. השלושה דנו באפשרויות להקמת ממשלה חדשה, שלדבריהם: "שתמנע ממשלת נתניהו, בן גביר וסמוטריץ׳".

בהודעה שפרסמו מטעם 'יש עתיד' נכתב כי "בפגישה המשיכו את הדיון במגוון הסוגיות הכואבות לחברה הערבית לרבות האלימות והפשיעה וביטול חוק קמיניץ, ונושאים בוערים נוספים ועל פתרונות אפשריים לסוגיות הללו". השלושה קבעו להמשיך את השיח בזמן הקרוב.

לפני כשבועיים וחצי נפגשו קיימו השלושה דיון על האפשרויות להקמת ממשלה. לאחר הפגישה אז ציינו גורמים במפלגות כי הפגישה הייתה חיובית. בהודעה שיצאה אז לאחר הפגישה נכתב כי "השלושה קיימו דיון על האפשרויות להקמת ממשלה חדשה שתמנע מנתניהו, בן גביר וסמוטריץ׳ להקים ממשלה. השלושה דנו במגוון הסוגיות הכואבות לחברה הערבית לרבות מיגור הפשיעה, ועל דרכי הפתרון לסוגיות הללו. השלושה קבעו להמשיך את השיח בזמן הקרוב על מנת למצות את האפשרויות להחלפת שלטון ומדיניות נתניהו ולהביא לשינוי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו