Yonatan Sindel/Flash90

כל הפוליטיקאים דורשים הכרעה מול חמאס; בישראל ביתנו מדברים על ביבי

הפוליטיקאים מגיבים לירי הרקטות מרצועת עזה ובזמן שאפילו יריבים מושבעים של ראש הממשלה מבטיחים גיבוי לתגובה חריפה נגד ארגוני הטרור העזתיים, במפלגת ישראל ביתנו, איווט ליברמן וחבריו מנצלים את ההזדמנות לעוד מעט פוליטיקה קטנה נגד נתניהו

במערכת הפוליטית מגיבים לירי הרקטות מרצועת עזה הערב (שני) כולל לעבר העיר ירושלים. במפלגת ישראל ביתנו, איווט ליברמן וחבריו לא מצליחים להתאפק ומנצלים את ההזדמנות לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לפי איווט, "שוב נוכחנו לדעת שמדיניות ההסדרה של נתניהו היא מכבסת מילים למדיניות כניעה לטרור המביאה להשלכות כואבות. עכשיו עלינו להתמקד בהשבת הביטחון למדינת ישראל ולשים את הנושא בראש סדר העדיפויות".

ח"כ אלי אבידר ממפלגתו היה בוטה יותר וכתב: "מנדלבליט, תעיף את נתניהו לנבצרות. האיש פירומן. הוא לא כשיר ולא שולט בסיטואציה".

מנגד, יו"ר תקוה חדשה ח"כ גדעון סער היה ממלכתי בתגובתו: "תוקפנות חמאס מחייבת תגובה חריפה להשבת ההרתעה ואנחנו נגבה החלטות של הממשלה שיביאו לכך".

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט הגיב: "בטרור הפלסטיני יש להילחם באגרוף ברזל. מי שמכניס את תושבי ישראל למקלטים, צריך לדעת שיתחרט על כך. אנו נגבה פעולה נחושה של ממשלת ישראל".

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד הבטיח אף הוא גיבוי לממשלה: "אף מדינה לא יכולה לאפשר לאזרחיה לחיות תחת איום טרור. ישראל חייבת לפעול בצורה נחושה וחזקה ולהחזיר את ההרתעה. אנחנו נגבה את פעולות הממשלה במלחמה מול אויבי ישראל".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב: " שוב מתברר שמי שבוחר בחרפה מקבל מלחמה. הגיע הזמן להילחם באויב הערבי ולהכות בו בעוצמה, בעזה, ביו"ש, בירושלים ובכל מקום בו הוא מרים ראש. "ארדוף אויביי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם". מחזק את ידי כוחות הביטחון ומתפלל לשלומם ולהצלחתם. השם ישמור צאתם ובואם מעתה ועד עולם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איווט האיום. איסמעיל הנייה עדיין מחכה … פן תחטוף קלע בפרצוף 48 שעות

אולי מישהו יקריא לסמוטריץ את כל פרק יח מתהילים שם כתוב ארדוף אויבי וכו'. הפרק מלא יראת שמיים והתבטלות דוד המלך ע"ה לקב"ה ולא כוחי ועוצם ידי וכו'. ודי למבין.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו