Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר הכנסת: השבעת ממשלת השמאל של לפיד ובנט – ביום ראשון הקרוב

ח"כ יריב לוין, יו"ר הכנסת הודיע הבוקר כי הדיון וההצבעה בדבר כינון הממשלה ייערכו בישיבה מיוחדת של הכנסת ביום ראשון, ג' בתמוז • אם הכנסת תאשר, תושבע ממשלת השמאל בראשות יאיר לפיד ונפתלי בנט - בתמיכה ערבית, לראשונה בהיסטוריה

יושב ראש הכנסת, ח"כ יריב לוין עדכן הבוקר (שלישי) כי השבעת הממשלה הבאה תתקיים ביום ראשון הקרוב. המשמעות: יאיר לפיד ונפתלי בנט חייבים לפרסם את ההסכמים הקואליציוניים עד ליום שישי הקרוב.

בהודעתו לוין נמסר, "אתמול, כ"ז בסיון תשפ"א, 7.6.2021, מסרתי במליאת הכנסת את הודעתו של ח"כ יאיר לפיד כי עלה בידו להרכיב ממשלה. בהמשך להודעה זו, הנני להודיע כי הדיון וההצבעה בדבר כינון הממשלה ייערכו בישיבה מיוחדת של הכנסת ביום ראשון, ג' בתמוז תשפ"א, 13 ביוני 2021".

"באותו מועד תיערך גם ההצבעה לבחירת יושב ראש הכנסת ה-24. החלטתי לעניין קיום הישיבה המיוחדת וכן לעניין סדרי הדיון יועברו לאישור הוועדה המסדרת", הוסיף יו"ר הכנסת.

פרסום ההסכמים הקואליציוניים אתמול, בהם נכללו שורה של גזירות כלפי הציבור החרדי ופגיעה חמורה בצביונה היהודי של מדינת ישראל, לצד הסכמים חסרי תקדים לטובת הערבים בתמורה לתמיכה של רע"מ בממשלת השמאל, עוררו סערה גדולה.

מסעיף אחד, המבקש למנוע מראש הממשלה בנימין נתניהו להתמודד שוב בבחירות לכנסת, כבר החלו להתנער במפלגת ימינה ובליכוד מצפים כי פרסום ההסכמים במלואם, יביא לכך שאנשי הימין במפלגות החוברות לגוש השמאל, יפעלו לפי צו מצפונם ויתנגדו לממשלה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"ינהגו לפי צו מצפונם".
כלומר: רק אם ייתנו לו ג'וב פלוני ומשרד אלמוני-אז יתמוך… עד אז הוא יהיה בחזקת 'מתלבט'.. ראו הוזהרתם!

לא יהיה. בע"ה. תתפללו חזק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו