Olivier Fitoussi/Flash90

נתניהו לא מתייאש: "הרמז המסתורי" והבקשה לשריון שלושה מקומות ברשימה

ממשלת השמאל של לפיד ובנט לפני השבעה אבל ראש הממשלה נתניהו עדיין מנסה להקים ממשלת ימין: החל מהרמז המסתורי בישיבת הסיעה ועד לניסיון לשריין שלושה מקומות ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, כנראה בציפייה כי יבואו עריקים מימינה ותקווה חדשה

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך להילחם נגד הקמת ממשלת השמאל והערבים בראשות יאיר לפיד ונפתלי בנט, בניסיון להצליח להקים ממשלת ימין. השר צחי הנגבי סיפר היום (שלישי) כי בישיבת סיעת הליכוד נתן נתניהו "רמז מסתורי".

בראיון לגלי צה"ל אמר הנגבי, "בישיבת הסיעה האחרונה נתניהו רמז משהו מסתורי, שאני לא יודע איך לפענח – הוא השאיר אותנו במתח לגבי מה שהוא עומד לעשות עד שתקום הממשלה החדשה. אנחנו לא מרימים ידיים עד הרגע האחרון".

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש ממזכירות הליכוד שלושה שריונים ברשימת הליכוד במטרה לשדר לעריקים פוטנציאליים שיוכלו להשתבץ ברשימת מפלגתו, מתוך מטרה למנוע את הקמת ממשלת השמאל ברגע האחרון.

התקווה של הליכוד היא כי פרסום ההסכמים הקואליציוניים במלואם, תביא להכרה אצל חברי הכנסת ממפלגות ימינה ותקווה חדשה שעדיין נשארו נאמנים לאידיאולוגיה הימנית כי עליהם להתנגד לממשלת השמאל והערבים, וכך ימנעו את הקמתה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו