Yonatan Sindel/Flash90

סמוטריץ' תוקף: "נפתלי בנט הוא האידיוט השימושי של השמאל"

"השקעתי את כל זמני ומרצי למנוע הקמת ממשלת שמאל עם תומכי טרור. היו גם טיוטות של הסכמים, נפתלי טרפד את זה", טען סמוטריץ' שהוסיף כי הכל היה תפור מראש וזה הסיבה לכך שהוא נפרד ממפלגת ימינה והקים את הציונות הדתית

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' ביקר הבוקר (שני) בחריפות את ראש הממשלה הנכנס נפתלי בנט בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב. לדבריו, "שנאת נתניהו היא פתולוגית. אין שום דבק שמחבר את הממשלה הזאת פרט לרצון להדיח את נתניהו. בנט הוא בתפקיד האידיוט השימושי שעוזר להם להפיל את הימין כדי לבסס את השלטון בעצמם".

הוא ציין, "מאז הבחירות לא התראיינתי בכלל בתקשורת, הייתי מעורב עד צוואר בהקמת ממשלת ימין. השקעתי את כל זמני ומרצי למנוע הקמת ממשלת שמאל עם תומכי טרור. נפגשתי גם עם בנט. היו גם טיוטות של הסכמים, נפתלי טירפד את זה".

על הפרידה מימינה, והקמת מפלגת הציונות הדתית אמר סמוטריץ': "נפרדתי מבנט כשהוא סימן לעצמו יעד להחליף את נתניהו ולכן הוא חבר לשמאל. הכל היה תפור מראש".

יו"ר הציונות הדתית הוסיף כי היה אפשר להקים ממשלת ימין אך נפתלי בנט סיכל זאת מההתחלה. סמוטריץ' הצדיק את סירובו להקים ממשלת ימין שנשענת על תמיכת רע"ם, אותה הגדיר "מפלגה תומכת טרור" הגרועה מהרשימה המשותפת.

עוד אמר כי יש הבדל גדול אם הימין ולא השמאל הוא שנשען על תמיכת מפלגות ערביות. "בנט נתן לזה לגיטימציה, והוציא עצמו ממחנה הימין. נתניהו אומר כי לא התכוון להישען על רע"ם ואני מאמין לו", אמר סמוטריץ'.

"בנט וסער אתמול לא הסתפקו ברע"ם, טיבי חיכה מחוץ למליאה, הם הסכימו להקים ממשלה בתמיכת המשותפת. התנועה האסלאמית יותר מסוכנת. זו מפלגה שחותרת תחת קיומנו", הוסיף.

סמוטריץ' תקף את היחס לראש הממשלה, "אני מגדולי מבקרי נתניהו, אך שנאת נתניהו היא פתולוגית. אין שום דבק שמחבר את הממשלה הזאת חוץ מזה. בנט בתפקיד האדיוט השימושי, אין לי טענות לשמאל – מותר לאנשים לחשוב אחרת ממני, כולם לטובת ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ההוא פשט רצה להיות ראש ממשלה ולשם חתר. כמו בעסקים.
אבל יש השם בעולם.
התייצבו וראו ישועת השם.

כל מי שבשנים האחרונות רק צייץ משהו נגד השבת
נעלם מהמפה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו