Amit Shabi/POOL

'ימינה' חגגה; החבר שפרש: "קשה לראות את החגיגות, אבל שווה ללכת עם האמת"

חברי מפלגת ימינה חגגו הלילה את העובדה שלמרות הכישלון המחפיר בבחירות הצליח יו"ר המפלגה להיכנס ללשכת ראש הממשלה בזכות חבירה לשמאל ולערבים • שי מימון שפרש מהרשימה, תיאר את התחושות הקשות - אבל התנחם בעובדה שהלך עם האמת

בליל אמש, חגגו ראשי מפלגת ימינה, שריה וחברי הכנסת של הסיעה את העובדה שלמרות הכישלון המחפיר בבחירות, הצליח נפתלי בנט להיכנס ללשכת ראש הממשלה בזכות הפרת הבטחות הבחירות, חבירה לשמאל ולערבים. מי שלא השתתף בחגיגת ה'ניצחון', הוא שי מימון.

מימון, שאמור היה להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, התפטר מהרשימה בעקבות התנגדותו למהלך של בנט להקמת ממשלה עם השמאל והקיצוני והערבים. לכן, לא השתתף אמש באירוע החגיגי, ובפוסט שפרסם תיאר את תחושותיו:

"לראות את החגיגות, את התמונות, את הקולגות, את החברים, את החיוכים, את החליפות, את תחושת ההישג, אחרי שעבדת קשה כל כך, בחזית ומאחורי הקלעים, באופן יומיומי, במשך שנים, ולא להיות שם. זה קשה. אפילו מאד. אבל אז אני מזכיר לעצמי: בחרתי ללכת עם הערכים והאמת שלי. זה שווה את זה".

כאשר התפטר מהרשימה אמר מימון, "לא אפר את הבטחתנו לציבור שלא להישען על קולות מפלגת תומכי טרור. לא אפנה עורף לחבריי ממשפחות השכול ונפגעי האיבה".

הוא הוסיף: "הבטחנו כי לא נישען על מפלגה שתומכת בהמשך חלוקת משכורות למחבלים, שמבקרת מחבלים רוצחי יהודים בכלא, שמתנגדת למדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי. הויתור על תפקיד חבר כנסת כואב לי מאד ברמה האישית, לאחר שנתיים וחצי בהם פעלתי למען ימינה והצלחתה באופן יומיומי, אך העקרונות, הערכים והאמת מעל הכל. בכך, אני מאמין שאני מייצג נאמנה רבים מבוחרי מפלגת ימינה, שהפקידו את הקול שלהם בידינו בקלפי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו