Yonatan Sindel/Flash90

דרעי תוקף: "ממשלה מנותקת וצינית שמתנהלת בזלזול כלפי הציבור"

יו"ר ש"ס סיפר כי חטף הלם כאשר שמע כי יאיר לפיד ואיווט ליברמן לא משתתפים בדיוני קבינט הקורונה: "שאנחנו היינו בממשלה לא היה לנו לא יום ולא לילה, עשרות שעות של דיונים. הממשלה הנוכחית מתנהלת בהפקרות מוחלטת"

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי התייחס הבוקר (חמישי) בראיון לגל"צ לחשיפת המידע כי יאיר לפיד ואיווט ליברמן לא השתתפו בדיוני קבינט הקורונה, וערך השוואה בין ההתנהלות הכושלת של הממשלה המכהנת לבין הממשלה הקודמת.

"כששמעתי שרה"מ החליפי ושר האוצר לא משתתפים בדיוני קבינט קורונה – קיבלתי הלם מוחלט. שאנחנו היינו בממשלה לא היה לנו לא יום ולא לילה, עשרות שעות של דיונים. הממשלה הנוכחית מתנהלת בהפקרות מוחלטת, זו ממשלה שקמה על הונאה שקרים וסיסמאות. ליברמן עסוק בלהטיל גזירות על הציבור".

דרעי הוסיף, "הממשלה הנוכחית קיבלה מאיתנו מדינה עם 0 אחוזי תחלואה, זו ממשלה שידעה שבועות רבים שהתחלואה מגיעה מנתב"ג והעדיפו להתעלם, זו ממשלה שמתנהלת בחוסר אכפתיות".

בתגובה לטענות של לפיד כי הדיונים לא רלוונטיים עבורו אמר דרעי, "גבי אשכנזי כשר החוץ ישב יומם ולילה בקבינט יחד עם שר הביטחון, כולם הבינו שזה נוגע לציבור וחייבים לקבל החלטות, האמירה של לפיד ששר החוץ לא צריך לשבת בקבינט היא אמירה צינית ומנותקת".

בהתייחס לתקציב אמר דרעי, "ליברמן פוחד לקצץ בקצבאות הילדים בגלל מנסור עבאס, הגזירות שלו מתמקדות בפגיעה מדויקת בחלשים, התקציב כבר לא רלוונטי, הם מקצצים בכדי לכסות על כישלון של סגר".

"ממשלה שקמה על 'רק לא ביבי' צריכה כעת להתמודד עם החיים עצמם, המדינה כמו חבית חומר נפץ עם בעיות קורונה ובעיות ביטחוניות, אין לי ספק שלפיד וליברמן נעדרים מדיוני קורונה בכדי להביך את בנט".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו