Olivier Fitoussi/Flash90

סגן השר מ'ימינה' לעוזרו בפתח הדיון בוועדת הכספים: "תעשה תמונה ונעוף"

יממה לאחר שהצביע נגד חוק דמי אבטלה לעצמאיים שוב מעורר אביר קארה סערה כאשר על פי הדיווח הוא הגיע לוועדת הכספים למספר דקות רק בכדי להצטלם. קארה עצמו הגיב לדיוון וכתב "מעטים החכים, סגני השרים שפעילים כמוני"

סגן השר אביר קארה ממפלגת 'ימינה' הגיע אחר הצהריים היום (חמישי) לדיון בוועדת הכספים, אלא היה נראה שהדיון פחות מעניין אותו. על פי הדיווח של העיתונאי יקי אדמקר הוא אמר לעוזרו רגע לפני שהוא נכנס לדיון "תעשה לי תמונה ונעוף".

בחשבונו האישי בטוויטר כתב יקי אדמקר: "סגן השר אביר קארה מימינה הגיע בשעה 17:48 לדיון על מס הגודש בוועדת הכספים בכנסת. על פי נוכחים במקום, רגע לפני שהוא נכנס לאולם הוועדה הוא אמר לעוזרו: 'בוא תעשה לי תמונה ונעוף'. לאחר מספר דקות, אכן עזב את הדיון".

ח"כ קארה הגיב לאדמקר וכתב: "יקי, המקורות שלך מטעים אותך. מעטים החכים, סגני השרים שפעילים כמוני בוועדות. אבל הנה הזדמנות לומר שגם ברפורמה החשובה הזו אגרות הגודש אופוזיציית ביבי-טיבי מנסה לחבל. כל פתרון נועז ויצירתי שיפתור עיוותים במשק הם מנסים להפיל. חבל".

אדמקר הגיב לתגובה של סגן השר וכתב כי "שני אנשים שונים שעמדו לידך ושמעו משהו שאתה טוען שלא אמרת. מעניין". על טענה זו לא הגיב סגן השר ממפלגת 'ימינה'.

כזכור, רק במהלך היממה האחרונה עורר סגן השר אביר קארה סערה של ממש כאשר הוא הצביע נגד החוק שהעלתה האופוזיציה בעד הענקת דמי אבטלה לעצמאיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תכל'ס מעטים החכי"ם שהם כמוך שעובדים ו"מצביעים" כפול!
יש לו פרצוף של עבריין…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו