Olivier Fitoussi/Flash90

בנט מגיע לכנסת למרות שהוא בבידוד – ומאשים את האופוזיציה

בכנסת יש יציע מבודדים אך ראש הממשלה נפתלי בנט בחר לנסות להתחמק ולא להשתתף בדיון ארבעים חתימות - מהלך שלא התאפשר בשל התעקשות האופוזיציה • בתגובה הוא תוקף: "נתניהו משחק עם המגפה - בשביל הישג פוליטי קטנטן"

ראש הממשלה נפתלי בנט עודכן היום (שני) כי לאחר קיום בדיקות נוספות, בהן הליך ריצוף גנטי, ישנו חשד בסבירות גבוהה כי בתו מאומתת לווראינט האומיקרון – למרות זאת, הוא נאלץ להגיע לכנסת להשתתף בדיון 40 חתימות, כנדרש לפי החוק.

הדיון שיזמה האופוזיציה אמור היה להתחיל כבר, אך כדי לאפשר לבנט להשתתף בו – יו"ר הכנסת מיקי לוי הוציא את מליאת הכנסת להפסקה עד השעה 18:00.

יצוין כי בכנסת יש יציע מבודדים, ובנט כבר שהה בו כאשר היה בבידוד כאשר חזר מחו"ל, אך הפעם הוא ניסה להתחמק מקיום מחויבותו ולא להגיע למליאת הכנסת. בשל העובדה שהוא נאלץ בסוף להשתתף, הוא תוקף את האופוזיציה.

בנט לא היה חייב להגיע לכנסת, אך חבר הכנסת גנאים ממפלגת רע"מ החברה בקואליציה נעדר, ולכן הוא נאלץ להגיע.

דוברו של בנט מסר כי "רה"מ ואנשי לשכתו עשו נסיונות רבים לפטור את רה"מ מהגעה לכנסת, שכן בתו מאומתת לאומיקרון בסבירות גבוהה, ללא הצלחה: האופוזיציה בראשות נתניהו מסרבת לאפשר קיזוז, למרות שנאמר להם שהאומיקרון מדבק מאוד ומחייב היערכות שונה של המבודדים בכנסת".

ראש הממשלה נפתלי בנט: "הזילזול של האופוזיציה בבריאות הציבור חמור ביותר. בעוד אנחנו עושים הכל כדי להעלות את תחושת האחריות של כל אזרח ואזרח נוכח העלייה בתחלואה, נתניהו משחק עם המגפה בשביל הישג פוליטי קטנטן. נתניהו איבד כל שמץ אחריות לאומית".

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "בנט מפחד. בניגוד לתקנון הכנסת ובאופן חסר תקדים, בנט ניסה לברוח מלמסור דין וחשבון לציבור. גם בזה הוא נכשל. בשיא משבר הקורונה אנחנו לא סגרנו את הכנסת ולא ברחנו מדיונים כמו בנט. על פי הנחיות משרד הבריאות ועל פי כללי הכנסת, בנט חייב להתייצב לדיון ולהשתתף בו ביציע המבודדים. לכן הספין של בנט הוא קשקוש – לא אכפת לו מבריאות הציבור אלא מהבריאות הפוליטית שלו, והיא אכן בסכנה".

דובר המפלגה הוסיף והסביר – "מאוד פשוט: ח״כ בבידוד מגיע ליציע המבודדים. על פי התקנון ראש ממשלה מחוייב להתייצב לדיון 40 חתימות. בלי בכי ובלי נהי. יתכבד ויקבל בראש".

1 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"דוברו של בנט מסר כי "רה"מ ואנשי לשכתו עשו נסיונות רבים לפטור את רה"מ מהגעה לכנסת"
אם הם יצליחו זה יהי' גדול..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו