Basel Awidat/Flash90

למה יש לבר-לב מאבטחים? "בעקבות הציוצים נגדי של חבריי לממשלה"

אחרי שהאשים את "היהודים" באיומים כלפיו אחרי שצייץ על "אלימות המתנחלים", בר-לב לא עוצר ומוצא את האשמים: חברי 'ימינה' שכתבו נגדו • "ראינו את זה בעבר שנתניהו עמד על המרפסת וראה תהלוכה ובה דמות של רבין מדי אס-אס"

השר לביטחון פנים עמר בר-לב טען היום (שני) במהלך ישיבת סיעת מפלגת העבודה כי הצמידו לו אבטחה בשל הציוצים של חברי הממשלה נגדו, כאשר כתב על "אלימות המתנחלים" תוך התעלמות מטרור הפלסטינים.

בר-לב סיפר הבוקר כי הוא מאובטח בשל איומים של יהודים. "מהבוקר אני מאובטח 24/7. בחצי שנה האחרונה נשאלתי לא פעם בארועים שונים 'מה אינך מאובטח?' והשבתי בשמחה כי אינני מאוים. בעקבות המאבק הנחוש שלי כנגד משפחות פשע ערביות קוויתי שלא יגיע הרגע שמי מהן תאיים עלי אישית. אז זהו שלא, אינני מאוים ע"י פושעים ערבים אני מאוים ע"י יהודים ישראלים".

בישיבת סיעת העבודה פירט במענה לשאלת עטרה גרמן מעיתון מקור ראשון: "השב"כ יודע מי מאיים עליי אבל ברור שהאיום הזה הוא כתוצאה מאותה תגובה שקיבלתי על הציוץ שצייצתי, תגובה משלושה מחבריי לממשלה שיצאו נגדי והפכו אותי לאויב כל המתנחלים, ולאחד שלא מבין בביטחון ובטרור שמפעילים הפלסטינים על תושבי ישראל. אז אולי תשאלי אותם".

בהמשך לשאלת מקור ראשון, אמר השר בר-לב: "ברור שלמי שמצייצים ציוצים כאלו אין מטרה לפגוע, אבל ראינו את זה בעבר שנתניהו עמד על המרפסת וראה תהלוכה למטה ובה דמות של רבין לבוש מדי אס-אס. לא היתה לו כוונה לפגוע ברבין, בסופו של דבר מילים הורגות".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בגלל הציוץ שצייצו על הציוצים שלי..

אהה עכשיו את מזהיר מאיומים של יהודים
למה לא הזהרת כשאיימו על נתניהו????

נערך לאחרונה 2 שנים לפני על ידי יהודי

יש לו מאבטחים כי זה על חשבון הקופה הציבורית
למי שלא שם לב – חברי הקואלציה משתמשים ובוזזים את כל כספי המדינה

נערך לאחרונה 2 שנים לפני על ידי xxx

נניח, שיהודים מאיימים עליו,
למה?
כי הוא מאיים עליהם, הם חושבים שהוא מסכן אותם,
זה לא מציק לך ??
אמור לי מי מפחד ממך ואומר לך מי אתה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו