מימרן משנה גרסה: "יתכן שנתניהו צודק בקשר לסכום"

אנחת רווחה בבלפור? אחרי שטען שהעבריר מיליון יורו לראש הממשלה, מודה הערב המיליארדר הצרפתי כי יתכן ולא דייק בעובדות. מוקדם יותר התייחס נתניהו לפרסומים וטען כי "מדובר ברדיפה תקשורתית שתסתיים בלא כלום"

מיליון יורו או ארבעים אלף יורו? שנת 2009 או 2001? המיליארדר הצרפתי, ארנו מימרן, שוב משנה גירסה כשהפעם הוא מנסה להיצמד ככל הניתן לזו שמסר ראש הממשלה.

"כל מה שביבי אומר זה אמת…ייתכן שטעיתי בסכומים, מכיוון שחלפו מעל 10 שנים. זה היה לפני זמן רב, אז ייתכן שטעיתי בסכום. בכל מקרה, לא היה דבר שאינו חוקי מצדו של ביבי, העברתי אליו סכום כסף, והזמנתי אותו לחופשות במונקו ובקורשבל. הסכום הכולל של החופשות וההעברה הכספית הוא כמיליון פרנק צרפתיים, שהם כ-170 אלף אירו", דברי מימרן בראיון לערוץ 10.

מימרן הוסיף: "לא אמרתי מעולם מיליון אירו, אמרתי מיליון. זה היה ב-2001, והכוונה הייתה למיליון פרנקים צרפתיים, שזה 170 אלף אירו.

אני העברתי מהחשבון הפרטי שלי לחשבון הפרטי שלו. אני חושב שזה היה 170 אלף אירו, אבל הסכום רשום ורשמי, ואפשר לבדוק את זה. זה לא משהו שאני או הוא יכולים להחביא, זה רשום. אני זוכר את זה כ-170 אלף אירו. אם הוא אומר סכום אחר, אז זה כנראה מה שנכון, כי אצלו יש את הרישומים. הגעתי לחגוג עם נתניהו כשהוא זכה ב-2009, 8 שנים אחרי התרומה, ואין קשר לכסף שנתתי לו".

בתוך כך, מוקדם יותר התייחס נתניהו בקולו – לראשונה – לפרשה ואמר: "ההר הוליד עכבר, אפילו לא הוליד עכברון, בקושי".

נתניהו הוסיף: "מיליון יורו לקמפיין בחירות ב-2009? לא מיליון יורו, לא קמפיין בחירות, לא 2009. מדובר על תרומה חוקית ומפוקחת לקרן שפתחתי לטובת מדינת ישראל. גם מהבלון הזה ייצא כל האוויר. ברור שזה חלק מרדיפה פוליטית שיטתית. מה שלא הצליחו לעשות בקלפי, מנסים לעשות עם האשמות-שווא ועם ניפוח תקשורתי אדיר".

בהמשך התייחס נתניהו לפרשת המעונות וטען: "רמסו את כבודה של רעייתי. היא סעדה את אביה, בן 96, ושילמה על כך מכספה הפרטי של המשפחה. אני מציע לכולכם לקורא את המאמר של רות גביזון – מחליפים ראש ממשלה בבחירות ולא במלחמת התשה משפטית ציבורית. אני מאמין במערכת המשפט שלנו, ומכל הדברים לא ייצא כלום, כי אין כלום".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו