דרעי: "כולנו צריכים לעלות לקברו של הרב עוזי משולם לבקש סליחה"

בישיבת סיעת ש"ס היום בכנסת, השתתפו גם חברי פורום "אחים וקיימים" הפועלים לחשיפת האמת על חטיפת ילדי תימן • דרעי: צריכים לחקור את כל הפרשה המזעזעת הזאת, מה קרה לילדים ולאן הם נעלמו

סיעת ש"ס אירחה היום בכנסת את חברי פורום "אחים וקיימים" הפועלים לחקירת העלמות ילדי תימן ועומדים מאחורי הצפת הנושא שוב מחדש בחודשים האחרונים.

במהלך הישיבה הציגו חברי הפורום בפני חברי הכנסת של המפלגה עדויות מצמררות על העלמות ילדים של עולים מתימן בשנותיה הראשונות של המדינה.

סיעת ש"ס בראשות השר אריה דרעי פרסמה הודעה שבו נאמר: "כולנו צריכים לבקש היום סליחה ומחילה מהרב עוזי משולם. לעלות לקברו ולבקש סליחה".

בהמשך ההודעה נכתב, כי "כשהרב משולם העלה את פרשת ילדי תימן, רבים לעגו לו. היום כמעט כולם דורשים את מה שהרב משולם דרש, בצדק רב, לפני עשרות שנים".

על פי הודעת תנועת ש"ס, |מדובר בפרשה חמורה מאד וכעת כולם מבינים שנעשו דברים נוראיים וצריכים לחקור את כל הפרשה המזעזעת הזאת, מה קרה לילדים ולאן הם נעלמו".

שר הפנים אריה דרעי הוסיף, כי הוא "מברך על החלטת הממשלה מאתמול להסיר את את החיסיון מעל הפרוטוקולים ההם ומקווה כי זו תהיה תחילת הדרך לבירור האמת ותיקון העוול הגדול".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איפה היית עד עכשיו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו