נתניהו המריא לארה"ב • חזן: תגיד לאובמה שלום ולא להתראות

קודם להמראתו לארה"ב אמר ראש הממשלה: אפגש שם עם הנשיא אובמה ואודה לו על הסיוע הביטחוני הגדול למדינת ישראל • אורן חזן המליץ לו: תברך את אובמה בפגישתכם בברכת ״שלום ולא להתראות״

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא לארצות הברית, שם ייפגש עם הנשיא ברק אובמה ויישא דברים מעל בימת האו"ם.

עם המראתו אמר: "אנחנו בתוך שבוע מדיני חשוב מאוד למדינת ישראל. אני יוצא עכשיו לארצות הברית, אני אפגש שם תחילה עם הנשיא אובמה ואני אודה לו על הסיוע הביטחוני הגדול והחשוב למדינת ישראל לעשור הקרוב. לאחר מכן אני אשא דברים בעצרת האו"ם, אני אגיד שם את דברה של ישראל, את האמת של ישראל, את הצדק של ישראל, וגם את הגבורה של ישראל – הגבורה של החיילים והחיילות שלנו, של השוטרים והשוטרות שלנו, של האזרחים והאזרחיות שלנו, שנאבקים מאבק בלתי מתפשר בטרור האכזר.

לדברי ראש הממשלה, "אני מצפה מהקהילה הבינלאומית אמת מידה אחידה במלחמה בטרור. כל הקהילה הבינלאומית אומרת היום שצריך להילחם בטרור בנחישות ובאופן בלתי מתפשר. ובכן, הם חייבים לתמוך גם במאבק הנחוש והבלתי מתפשר בטרור, והבהירות המוסרית הזאת נחוצה כדי להילחם בטרור וגם כדי לנצח אותו".

לרגל יציאתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לעצרת האו״ם בניו יורק ולפגישה המתוכננת עם נשיא ארה׳ב ברק אובמה, קרא לו ח"כ אורן חזן (ליכוד) לנצל את הביקור והפגישות כדי להודיע לכל העולם ש ״פינוי עמונה לא יקום ולא יהיה״ וכי ״תשובתנו הציונית לטרור תהיה בנייה מאסיבית בכל הארץ ובמיוחד בירושלים המורחבת״.

״אל תתרגש מדברי התוכחה שאולי תשמע מהנשיא הכמעט לשעבר של ארה׳ב שלא השכיל לקרוא את המפה ופירק בשם הדמוקרטיה הגדולה בעולם את היציבות והשלטון במדינות המזה"ת סביבנו״ אמר ח"כ חזן והוסיף: ״אובמה הוכיח שאין לנו על מי לסמוך, אין לנו עם מי לעשות שלום בעת הזו ואסור לנו לוותר על שטחי ארץ ישראל תמורת הבטחות והסכמי סרק שאינם שווים את הנייר עליו הם חתומים.

"אדוני ראש הממשלה אל תיכנע לקולות הקוראים לך להתפייס או חלילה להתרפס בפני הנשיא האמריקני לקראת סוף הקדנציה שלו , גם במחיר וויתורים. תודה לנשיא אובמה על חבילת הסיוע, תוקיר את עמידתה האיתנה של ארה׳ב לצד ישראל כל השנים אבל תדגיש את השוני בעמדות שלכם ואם תרגיש ממנו כתף קרה גם בפגישה האחרונה, אז תיפרד ממנו בברכה המסורתית שלום ולא להתראות״.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו