המשבר הקואליציוני עדיין כאן; דרעי קורא לצרף את הרצוג לממשלה

המשבר הקואליציוני נמשך: ראש הממשלה ושר האוצר נועדו הלילה אך לא הצליחו להגיע להסכם וקבעו לשוב ולהיפגש. במקביל מפרסם הערב יו"ר ש"ס קריאה לנתניהו שיצרף את הרצוג ומפלגתו לממשלה

WhatsApp Image 2017-03-28 at 22.34.52אין הסכמות על התאגיד, המשבר הקואליציוני עומד בעינו: ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושר האוצר, משה כחלון, נועדו הלילה לפגישה ממושכת בניסיון להביא לפתרון המשבר. עם סיום הפגישה מסרו מקורביהם כי טרם הושגו הסכמות והשניים ישובו ויוועדו בימים הקרובים.

במקביל, ואולי לא במקרה, מפרסם יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, תמונה שלו באירוע עם יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, תוך שהוא מציין כי יש לפעול לצירופו לממשלה.

האם מדובר במשאלת לב, מחווה ידידותית, לוחמה פסיכולוגית מול כחלון או רמז למה שצפוי בזמן הקרוב? ימים יגידו.

כזכור ראשי הסיעות החרדיות הבהירו השבוע לראש הממשלה כי לא יעלה על הדעת ללכת לבחירות. עם זאת, ח"כ משה גפני מיהדות התורה אמר כי החרדים לא מפחדים ללכת לבחירות אם ייכפה עליהם.

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, תקף בתחילת השבוע את סיעת "כולנו" והעומד בראשה כחלון: "לאוצר לא אכפת לזרוק 700 מיליון שקלים כל שנה על התאגיד בעוד קשישים ונכים בקושי מתקיימים מקצבאות רעב, אותו אוצר דוחה פעם אחר פעם כל יוזמה להעלאת קצבאות הנכות אבל מגן בחירוף נפש על קומץ צפונבונים".

מנגד, חברת מפלגתו של כחלון יפעת שאשא ביטון תקפה את נתניהו וכינתה אותו "קפיטליסט נהנתן שיש לו אובססיה לשליטה בתקשורת".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו