איפה יענקל'ה? חיפושים נרחבים כבר 21 שעות אחר הפעלולן המפורסם

כבר 21 שעות מתאמצת משטרת ניו יורק וארגון 'שומרים' לאתר את הנעדר יעקב גאורין הכוכב המפורסם בחתונות ובשמחות שלא הגיע אמש לאירוע אליו הוזמן בלייקווד, גם רכבו אינו חונה ע"י ביתו כרגיל, כמו כן נטל עמו את דרכונו ואלפי דולרים אך את התפיליו השאיר בביתו

מתנדבי ארגון 'שומרים' ב'קראון הייטס' ומשטרת ניו יורק מחפשים בשעות האחרונות אחר נעדר בשם יעקב גאורין בן 23 תושב קראון הייטס, זאת לאחר שהתאום שלו – ישראל, דיווח למשטרה על העדרותו, נכון לעכשיו כבר עברו 21 שעות ועדיין טרם נמצא.

קרא עוד:

[postim]

כל חרדי מכיר את הצמד 'התאומים מצרפת', התאומים משמחים מידי לילה במספר אירועים כשהם מרתקים את הקהל בכל מיני פעלולים וקוסמויות,

ישראל, החל לדאוג אחרי שאחיו הצעיר יעקב נמנע מלהופיע להופעה מתוכננת שהוזמנו עליה בלייקווד, ולא יצר עמו כל קשר להודיע על ביטול – דבר שמעולם לא קרה בעבר.

לפי עדותו, הוא נראה לאחרונה בשעה אתמול (א) בשעה 23:00 (שעון ארה"ב). רכבו פורד שנת 1993 דגם: Econoline לוחית רישוי: EWV2533, שגם אינו חונה על יד ביתו כרגיל.

כל היודע דבר על מקום הימצאותו או רכבו, שיצור קשר עם ארגון השומרים בטלפון שמספרו 718-774-3333.

הרבה שמועות שווא הגיעו למוקד השומרים, לפיהם יעקב נראה היום (שני) בשעה 13:00 בבורו פארק, דבר שהתברר מאוחר יותר כשקרי.

מארגון השומרים נמסר כי הם פועלים בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה לאתר את הנעדר, ומנתחים כל פיסת מידע המגיעה אל המוקד יחד עם קציני המשטרה,

מידע שהגיע מאוחר יותר הוא שהנעדר נעלם יחד עם כמה אלפי דולרים ועם דרכונו. אך למרבה הפלא את התפילין השאיר בביתו שבקראון הייטס.

כתב JDN בארה"ב ששוחח בדקות האחרונות עם משטרת ניו יורק מסר, כי המשטרה יושבת יחד עם התאום המודאג – ישראל גאורין, ובודקת עמו כל פיסת מידע המגיעה מתושבי ניו יורק אודות אחיו הנעדר.

ארגון ה'שומרים' שלח מתנדבים לכל בתי החולים באיזור לבדוק אם הוא נפצע חלילה ואושפז, וכן מתנדבי הארגון מחפשים אחריו בדאגה רבה בכל מקום אפשרי.

 הציבור נקרא להתפלל עבורו, יעקב רפאל בן רחל.

JDN ימשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע למקרה וידווח אי"ה.

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מצאו אותו כבר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו