צילום: פלאש 90

פנס בוועידת איפא"ק: "חמאס אינו שותף לשלום, אלא ארגון טרור"

סגן הנשיא מייק פנס הגיב בוועידת אייפא"ק לשיגור הרקטה למושב משמרת, ואמר כי "מתקפת הטילים היום של החמאס מוכיחה שהחמאס אינו שותף לשלום אלא ארגון טרור שמחויב להשמדתה של ישראל ולכן ארה"ב לעולם לא תישא ותיתן עם חמאס"

סגן נשיא ארה"ב מייק פנס הגיב בוועידת אייפא"ק לשיגור הרקטה הבוקר למושב במושב משמרת, ואמר כי "מתקפת הטילים היום של החמאס מוכיחה שהחמאס אינו שותף לשלום אלא ארגון טרור שמחויב להשמדתה של ישראל ולכן ארה"ב לעולם לא תישא ותיתן מול החמאס".

דוברת משרד החוץ הצרפתי מסרה אף היא התייחסות לירי הרקטה מעזה למושב משמרת הבוקר, "צרפת מגנה בחריפות הגדולה ביותר את ירי הרקטות מעזה הבוקר, שמטרתו פגיעה באזורים מיושבים בשטח ישראל בכוונה תחילה, ושגרם למספר פצועים במושב משמרת".

בהודעה הצרפתית נאמר עוד, "אנחנו עומדים בסולידריות לצד הנפגעים ומזכירים את מסירותנו המוחלטת לביטחונה של ישראל".

שגרירת גרמניה לישראל סוזן ריינר מסרה כי: "‏ממשלת גרמניה מגנה בחריפות את מתקפת הטילים על מושב משמרת באיזור השרון, בה נפצעו מספר אנשים, בניהם שתי פעוטות. אנו מאחלים לפצועים החלמה מהירה ושלמה".

שליח האו"ם ניקולאי מלאדנוב התייחס גם הוא לירי הרקטה ואמר כי "ירי הרקטה מעזה לישראל, אשר פגעה בבית מצפון לתל אביב ופצעה שבעה בני אדם, לחלוטין איננו מקובל. זהו אירוע חמור ביותר! האו"ם פועל במרץ עם מצרים וכל הצדדים המעורבים, אבל המצב הינו מתוח מאוד".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו