גרמניה: חשש גבוה לתקיפות יהודים ואנשי ממשל

את הדברים חושף העיתון הגרמני 'דר שפיגל' בתחקיר מיוחד על עליית כוחם של הניאו נאצים בגרמניה

בימים אלו מתפרסמים בגרמניה נתונים מעוררי דאגה על נתוני אנטישמיות וקבוצות ניאו נאציות שמרימים את ראשם בגרמניה, העיתון 'דר שפיגל' היוצא לאור בגרמניה הקדיש לכך תחקיר שלם על דו"ח חסוי עם הנתונים הקשים.

קרא עוד:

[postim]

ע"פ הדו"ח החסוי של המחלקה הפדראלית לחקירות פליליות בגרמניה, בתקופה הקרובה אנו עלולים לראות ניסיונות תקיפה כלפי מטרות יהודיות וכן כלפי אנשי המחלקה הפדראלית בגרמניה, שיבוצעו ככל הנראה על ידי קבוצות ניאו נאציות או אפילו על ידי פעילים בודדים המשתייכים לפלג הימין הקיצוני, על פי הדו"ח  סגנון התקיפה תהיה ככל הנראה הצתת מבנים מתוך הנחה שעל ידי סוג פעולה זו הם יצליחו לגבות חיים של כמה שיותר יהודיים או נציגי ממשל ופליטים זרים.

הכוננות עכשיו היא על חשש לתגובה מצד אנשי הימין על חשיפת תא קיצוני שאשתקד רצחו מהגרים ושוטרים, הפעילים חשים שהממשל סוגר עליהם והם ינסו להוכיח את עצמם ואת יכולותיהם בפעולות אלימות, נכתב בדו"ח.

המחלקה הפדראלית חוקרת בימים אלו את דפוסי הפעולה של הרוצח מאוסלו אשר בנורבגיה, אשר הוא מהווה מקור השראה לכל פעילי הימין הקיצוני ההזויים, כאשר כסף ונשק לא חסר להם, ואלו המאפיינים של תקיפותיהם במאסיביות ובנשק חם.

ככל הנראה לקראת החגים תתוגבר משמעותית השמירה באזורים היהודיים ובסביבות בתי הכנסת, בכדי לאבטח את המתפללים שיבואו לימים הנוראים ולחגים להתפלל ולחגוג יחד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו