צילום: משרד ההגנה הסיני

מגפת הקורונה: מניין המתים עלה ל-1,380; ספינת התיירים עגנה בקמבודיה

116 בני אדם מתו במחוז חוביי בסין ביממה האחרונה מנגיף הקורונה - כך נמסר מוועדת הבריאות המחוזית. במקביל, 4,823 מקרים נוספים של המחלה אובחנו במחוז. מספר החולים הכללי בחוביי עומד על 51,986 בני אדם, ארה"ב הודיעה כי הוא מוכנה לסייע

עוד 121 בני אדם מתו ביממה החולפת מנגיף הקורונה או בשמו הרשמי: COVID-19 ברחבי סין. כך מסרו לפנות בוקר (שישי) רשויות הבריאות במדינה. בכך עלה מניין המתים מהנגיף בסין ל-1,380. עוד נמסר כי אובחנו 5,090 חולים נוספים שנדבקו, וכעת מטופלים בסין 55,748 חולים. הנתונים החדשים משקפים ירידה בקצב מקרי המוות, אחרי שביממה הקודמת נמסר על 255 מתים נוספים.

בינתיים ארה"ב הודיעה כי היא מוכנה לסייע למאמצים של האו"ם ושל ארגונים בינלאומיים נוספים לבלום התפרצות של נגיף הקורונה בצפון קוריאה, וכי היא "מודאגת מאוד" מהשפעתו האפשרית של הנגיף על המדינה. "אנו מאוד תומכים במאמצים לבלום את התפשטות הנגיף בצפון קוריאה", אמרה דוברת מחלקת המדינה מורגן אורטגוס. זאת לאחר שמוקדם יותר קרא ארגון הצלב האדום להקל זמנית בעיצומים המוטלים על הדיקטטורה המבודדת, כדי לסייע לה למנוע את התפשטות הנגיף בתחומיה.

בתוך כך, האוניה MS Westerdam שעליה כ-2,200 נופשים, הגיעה הלילה (בין חמישי לשישי) לסוף המסע שלה, לאחר שמצאה סוף סוף מדינה שהסכימה לפתוח את שעריה ולקלוט את הנוסעים המודאגים. הנוסעים ירדו בנמל בקמבודיה, אחרי שעברו חמש מדינות שונות שסירבו לתת להם לעגון בשטחן. בניגוד לספינת "דיימונד פרינסס", שנוסעיה עדיין מוחזקים בה מול חופי יפן, על סיפונה של האוניה שעגנה בקמבודיה לא נמצא אף חולה קורונה לבסוף.

לפני שהורשו לרדת מהאוניה, צוותי רפואה קמבודיים בדקו כ-20 נוסעים שחלו במהלך ההפלגה. משרד הבראות מסר כי אף לא אחד מהנוסעים אובחן כחולה בקורונה. אלפי הנוסעים על ספינת הקרוזים "דיימונד פרינסס", בהם 15 ישראלים, נתונים בהסגר כבר יותר משבוע ומספר החולים בנגיף הקורונה על הסיפון מטפס מדי יום.

הנוסעים הודו לראש ממשלת קמבודיה הון סן על שהרשה להם לעגון. סן המתין למפליגים עם זרי פרחים ובירך אותם עם ירידתם. בתגובה, חילקו לו הנוסעים שוקולדים וממתקים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הבנתי מה מפחדים שזה יגיע לצפון קוריאה

צריך להתפלל לשלום העולם כולו אבל ודאי רואים פה את ההשגחה העליונה

מה הקשר לכתוב שהנוסעים חלקו להם שוקולדים וממתקים????? אולי גם יכתבו איזה חברה וטעם השוקולד היה???

לא נורמאלי אבל צריך גם לעשות חשבון נפש
"דברים לא קורים סתם!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו