טורנטו: בניין הכנסייה יהפוך לבית חב"ד

טורנטו, קנדה: מבנה כנסייה נמכר לבית חב"ד ויחליף את בית חב"ד הנוכחי שכיום אינו מרווח מספיק כדי להכניס את המבקרים הרבים. סכום הרכישה לא ידוע אך נרמז כי מדובר על מליונים.

כנסייה בטורנטו נמכרה בימים אלו לקהילת חב"ד בעיר והיא תשנה את ייעודה לחלוטין – בית חב"ד הנוכחי יועתק למבנה הכנסייה. מחיר הרכישה: כמה מיליונים…

קרא עוד:

[postim]

אתר 'שטורעם' חושף, בית חב"ד בטורונטו קנו מבנה ששימש כנסיה עד לא מזמן, וכעת יחליף את בית חב"ד הנוכחי שכיום קטן מידי מלהכיל את המתפללים הרבים שמגיעים מידי שבת וחג.

הרב מנחם גנזבורג, רבו של בית חב"ד במקום, שם עין על מבנה הכנסייה כבר לפני מספר שנים, אך מנהלי המקום לא רצו למוכרו. כעת כנראה התרצו הצדדים וחוזה המכירה נחתם.

עד היום נאלצו המתפללים הרבים להצטופף במבנים ארעיים מחוסר מקום בבית חב"ד. כעת, לאחר שיכנסו למבנה החדש, יהיה מקום לכולם ברווח.

הרב לא סיפר כמה עלה המבנה אך רמז כי מדובר בכמה מיליוני דולרים…

צמוד למבנה החדש קיים מגרש גדול עליו כנראה ירחיבו את המבנה הקיים. לצוות הפועלים ישנה עבודה רבה כדי להכשיר את המקום והפיכתו לבית חב"ד ע"י הסרת סממנים טמאים שנשארו מהבעלים הקודמים.

בראיון לעיתון מקומי הזמין הרב גינזבורג כל יהודי לבוא לבית הכנסת "פמילי שוז" ולהצטרף לקהילה. בדבריו, אמר הרב: "אנחנו לא רפורמים, לא קונסרבטיבים ולא אורטודוקסים. אנחנו יהודים".
יישוב טוב…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו