לבנון: ראש יחידת המודיעין העילית נרצח בפיגוע תופת

המונים משתתפים כעת בהלוויתו אשר הייתה אמורה לשאת פן צבאי נטו, כאשר כמו שהיה צפוי ההלוויה התפתחה למפגן ראווה ואזהרה לממשל הסורי, כאשר מהבוקר צבא לבנון מנסה לשלוט על הסדר הציבורי

המוני לבנונים עומדים כעת בהלוויתו של ראש יחידת עילית של המודיעין הלבנוני וויסאם אל חאסאן, אשר נרצח בסוף השבוע האחרון בפיגוע תופת בבירות בירת לבנון, כאשר כל האצבעות המאשימות מכוונות לכיוון השכנה סוריה המסוכסכת.

קרא עוד:

[postim]

וויסאם היה מתנגד גלוי של הממשל הסורי, והיה תומך נלהב בפעולותיהם של המורדים, עובדה זו מושכת את העיניים לכיוון סוריה, הפעולה אשר היא דומה באופן מדויק להפליא לרצח ראש הממשלה הקודם של לבנון ראפיק אל חרירי, אשר אף הוא נרצח בידי סוריה השכנה, ואכן וויסאם ייקבר בחלקת הקבר הסמוכה לקברו של ראש ממשלת לבנון, כאשר גם בחייו הוא היה מאד מקורב לחרירי.

ההאשמות לכיוון סוריה מגיעות מכל עבר, הן מצד פוליטיקאים מהבכירים ביותר בלבנון, והן  מצד מנהיגי מדינות מכל רחבי העולם, סעיד אל חרירי בנו של ראש הממשלה אשר נרצח ואשר הוא בעצמו כיהן כראש הממשלה בלבנון, קרא להמונים להשתתף בהלוויה ובכך להראות לסוריה השכנה מפגן כח, כאשר הוא מאשים ברורות את סוריה בחיקוי מעשה הרצח של אביו, שר החוץ הצרפתי לורן פביוס אמר היום, 'הכל מעיד על טביעת אצבעות סורית, וזו למעשה התרחבות הטרגדיה של העם הסורי'.

המונים משתתפים כעת בהלוויתו אשר הייתה אמורה לשאת פן צבאי נטו, כאשר כמו שהיה צפוי ההלוויה התפתחה למפגן ראווה ואזהרה לממשל הסורי, כאשר מהבוקר צבא לבנון מנסה לשלוט על הסדר הציבורי באמצעות הצבת מחסומים וניווט וליווי התנועה של מהלך ההלוויה של מפקד יחידת העילית, במהלך ההלויה הכתירו העם הסורי את וויסאם המפקד של יחידת העילית בעיטורי כבוד והערכה.

מהפרטים הראשונים שעלו מהזירה מתברר, שלא הייתה כאן פעולה חובבנית אלא קבוצה מאורגנת ומאומנת היטב קבוצה המונה עשרות פעילים אשר הוציאו לפועל משימה מורכבת זו, של פגיעה בראש מערך המודיעין.

קולות רבים קוראים לצרף את תיק החקירה הזה לתיק החקירה הכולל של ממשלת לבנון נגד סוריה, אשר בראש החקירה עומדת ההוכחה המשפטית שסוריה אשמה אכן ברצח ראפיק אל חרירי ראש ממשלת של לבנון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו