המועמד הרפובליקני נשא את נאום ההפסד

בסיום דבריו המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית מיט רומני ירד וונעלם מאחורי הבמה,

בדקות אלו נשא המועמד ברפובליקני את נאום ההפסד, בבגרות גדולה ועוצמה וגילויי אמת רבים, הוא נאם במטה הבחירות שלו בבוסטון הם נאום ההפסד כאשר הוא נקטע מידי כמה דקות על ידי אלפי המשתתפים אשר מחאו לו כפיים ללא הרף.

קרא עוד:

[postim]

המתח בו עמדו אלפי הפעילים במטה הרפובליקני, ניתן היה לחתוך בסכין, כל הפעילים המתינו בקוצר רוח להופעת המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית מיט רומני, כלי תקשורת רבים נכחו במקום ושידרו לעולם כולו את נאום ההפסד של הקרב הגורלי, כאשר לכולם ברור שמיט רומני סיים את דרכו הפוליטיקאית, ומעכשיו הוא יחזור לעשות לביתו.

בנאום ההפסד שהיה קצר מהרגיל, הוא הודה בתחילה למשפחתו הקרובה והרחבה, הוא הודה לסגנו פול ראיין אשר הוביל את קמפיין הבחירות, לאחר מכן הוא סיפר לפעילים אשר לא הפסיקו למחוא לו כפיים, שהוא התקשר לנשיא אשר נבחר לכהונה שנייה, ובירך אותו על בחירותו המחודשת, ואיחל לו הצלחה רבה בניהול המדינה במשך ארבע השנים הבאות.

בהמשך דבריו הוא גם העביר את המסר הכי חשוב אשר היה לו למפלגה ולתומכים של המפלגה הרפובליקנית, תוך שהוא מבהיר לאלפים ולמיליונים ברחבי המדינה, שאם אובמה נבחר לקדנציה שניה, אזי אסור להיגרר למחלוקות ופלגנות אלא צריכים לסייע לו לנהל את אמרקה בצורה טובה יותר ולהוביל את החינוך והכלכלה האמריקנית להישגים טובים יותר.

בסיום דבריו עלו משפחתו הקרובה וסגנו ומשפחתו על הבמה לקול תרועות ההמונים, כאשר לאחר מכן מצטרפים אליו שאר משפחתו ויועציו הקרובים,ותוך כדי שהו מודה לכל הפעילים והתומכים, מיט רומני ירד ונעלם מאחורי הבמה, המפלגה הרפובליקנית התעוררה לתחייה מחודשת, אך נתקלה בהפסד צורב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו