נשיא וונצאולה חולה בפעם השלישית במחלת הסרטן

בהודעה מיוחדת לאומה סיפר צ'אבס נשיא וונצואלה שהסרטן חזר לגופו וכי הוא ינותח שוב בימים הקרובים בלית ברירה מכיוון שהתגלו בגופו גידולים ממאירים, בהודעה המיוחדת לאומה הושיב לידו את סגנו ואשר אותו הוא מועיד להיות הנשיא היורש את מקומו באם לא ישרוד

נשיא וונצואלה הוגו צ'אבס סובל בפעם השלישית לחייו ממחלת סרטן, לאחר שבפעמיים הראשונות נותח וחזר לבריאותו ולניהול מדינתו, הפעם כבר פנה לעמו והכריז לפני היציאה לניתוח 'אם תצטרכו לבחור נשיא חדש בחרו בסגני ניקולס מדורו'.

קרא עוד:

[postim]

בהודעה מיוחדת לאומה סיפר צ'אבס נשיא וונצואלה שהסרטן חזר לגופו וכי הוא ינותח שוב בימים הקרובים בלית ברירה מכיוון שהתגלו בגופו גידולים ממאירים, בהודעה המיוחדת לאומה הושיב לידו את סגנו ואשר אותו הוא מועיד להיות הנשיא היורש את מקומו באם לא ישרוד, את סגן הנשיא ניקולס מדורו, בסיום דבריו הוא פנה לציבור וביקש את תמיכתם בסגנו כשיצטרכו לבחור נשיא חדש לאחר מותו.

הניתוח יתקיים בקובה במדינה של ידיד נוסף שלו פידל קסטרו ואשר שם התבצעו בעבר שני הטיפולים הקודמים אשר הצילו את חייו, צ'אבס אמר לתומכיו כמו שבעזרת הקל הצלחתי לצאת מזה בפעמיים הראשונות אני מאמין ובטוח שגם הפעם אצליח לצאת מזה כשידי על העליונה'.

צ'אבס בשבועות האחרונים לא הופיע בציבור ושהה לצורך בדיקות רפואיות הקובה, ביום שישי האחרון הוא שב לקובה בכדי לקבל אישור מבית המחוקקים בוונצואלה לקיים את הניתוח הנדרש בבית חולים מאובטח בעיר הוואנה שבקובה.

תומכיו הסוציאליסטים של נשיא שרק לאחרונה הצליחו לבחור אותו שוב לנשיאות לשנים הקרובות לאחר ארבה עשרה שנות כהונה ספגו מכה קשה מכה פוליטית שלא בטוח שהם ישרדו אותה, התומכים התבקשו לתמוך בסגן של צ'אבס ואשר בעצמו הועיד אותו, ניקולס מדורו אשר הוא עצמו נמנה על מפלגת הסוציאליסטים בוונצואלה.

ניקולס בן החמישים לשעבר נהג אוטובוס ובעבר הקרוב יותר מנהיג איגוד עובדים, על פי עדות הבוס צ'אבס מדובר באדם בעל יכולות מדהימות ומאד מחויב לכל מה שקשור לעבודה ותעסוקה, והוא בעל ניסיון רב למרות גילו הצעיר יחסי, אמר צ'אבס החולה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו