ברוקלין: החשוד ברצח לא מודה באישומים

בבית המשפט בברוקלין נערך אתמול (רביעי) דיון בעניין החשוד בביצוע הרציחות בעיר במהלך השנה האחרונה. החשוד מסרב להודות בביצוע המעשים. דיון נוסף נקבע בעוד תשעה שבועות.

בברוקלין נערך אתמול (רביעי) דיון בעניינו של החשוד ברציחתם למוות של 2 יהודים ואדם נוסף במהלך השנה האחרונה.

קרא עוד:

[postim]

התביעה האשימה את החשוד, סלבדור פיירון בן ה-64 מהעיר סטאן איילנד ברציחת 3 בעלי חנויות במהלך השנה האחרונה. משפחות הנרצחים הגיעו לדיון.

החשוד שנעצר לאחר שנצפה במצלמות האבטחה לפני הרצח ב-2 זירות שונות, מכחיש את האישומים נגדו וטוען כי לא ביצע אף לא רצח אחד מבין השלושה, החשוד התחנן בפני בית המשפט שישחררו אותו וטען שוב ושוב שאין לו שום קשר למעשי הרצח והוא לא מוכן להודות בכלום.

בית המשפט קבע דיון נוסף בעוד תשעה שבועות והורה לשלוח את החשוד לאבחון פסיכולוגי שיאשר את כשירותו לעמוד לדין.

כזכור, דיווחנו כאן בJDN על מתנקש סדרתי שהסתובב באזור ברוקלין וגרם לפחד בקרב בעלי החנויות בעיר. לפני חודש בדיוק נמצא ווידיפור ראמטולה יהודי בן 78 בחנותו בפלטבוש כשהוא ירוי וללא רוח חיים. חוקרי המשטרה מצאו בזירת הרצח אקדח שתרמיליו דומים לתרמילים שנמצאו בזירת הרצח של יצחק קאדר, יהודי חרדי שנרצח בחנותו בברוקלין. התרמילים תאמו גם לזירת רצח נוספת בברוקלין, בה נורה למוות מנהל חנות בגדים.

בכל המקרים, המניע לרצח לא היה ברור. פרס כספי הוצע למי שימסור מידע מועיל שיוביל לתפיסת הרוצח. בסופו של דבר חוקרי הFBI שנכנסו לעובי הקורה, מצאו את סלבדור פיירון, שנצפה במצלמות האבטחה שעות לפני הרצח בשתי הזירות.

כאמור, סלבדור לא מודה באישומים נגדו, והדיון הבא יתקיים בעוד תשעה שבועות.

אנו נעקוב אחר ההתפתחויות.

החשוד בבית המשפט (צילום: Nbcnewyork.com)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו