מצב חירום בניו יורק: שפעת משתוללת בעיר

מושל ניו יורק, אנדרו קואומו, הכריז אתמול (ראשון) לפנות בוקר על מצב חירום רפואי במדינתו בשל התפרצות של שפעת, הנחשבת לחמורה ביותר בשנים האחרונות | חברות התרופות דחו את הטענות על מחסור בחיסונים.

שפעת מסוכנת פשטה ברחבי ארצות הברית בשבועיים האחרונים, וביהדות החרדית בארצות הברית נערכים לקראת התגברות השפעת. מקרים קשים דווחו כבר ב-40 מדינות, ו-20 ילדים ברחבי ארה"ב מתו במהלך ההתפרצות האחרונה. במדינת ניו יורק עצמה כבר דווח על 19,128 מקרים של הדבקות בשפעת, לעומת 4,404 מקרים שזוהו בוודאות בכל העונה המקבילה אשתקד.

קרא עוד:

[postim]

חומרת המגפה בעונת החורף הנוכחית אילצה בתי חולים בכמה מדינות בארה"ב לסגור את שעריהם בפני חולים שהגיעו לחדרי המיון, להגביל את שעות הביקור וכן להקצות חדרים מאולתרים עבור המאושפזים.

חברות התרופות דחו טענות על מחסור בחיסונים בכמה מדינות, ואמרו כי לכל היותר מדובר בעיכוב מקומי באספקה.

"אנחנו נמצאים בעיצומה של עונת השפעת החמורה ביותר מאז 2009", אמר בסוף השבוע המושל קואומו, "השפעת התפשטה בכל 57 המחוזות של המדינה, ובכל חמשת המחוזות של העיר ניו יורק". במסגרת צעדי החירום, פרסם משרד המושל צו מיוחד, המאפשר לרוקחים להזריק חיסוני שפעת לחולים בטווח גילאים של חצי שנה ועד 18 שנים. בימים כתיקונם, החיסונים ניתנים אך ורק לבני 18 ומעלה.

המושל קואומו הוסיף כי הוא הורה לרשויות בניו יורק להקצות "את כל המשאבים הנחוצים כדי להתמודד עם מצב החירום הרפואי, ולהבטיח שלכל הניו-יורקים – ילדים ומבוגרים כאחד – תהיה גישה לחיסונים הנחוצים כל-כך". הוא קרא לכל מי שטרם התחסן, לעשות זאת בהמשך, והתריע כי מקרי ההידבקות בשפעת עדיין נמצאים במגמת עלייה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הבעיה שכל הניו יורקים באים כעת בהמוניהם לארצנו, יחד עם האדמו"ר מסאטמאר, כך שזה עלול להגיע גם לכאן..

לא הנחש ממית, אלא החטא ממית!

הסאטמרים לא יכניסו למדינת ישראל הטמאה שום דבר מנוי היורק הקדושה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו