קניה: אובמה האח שואף להיבחר כנשיא

אליק אובמה, אחיו למחצה של ברק רץ בימים אלה כמועמד עצמאי לראשות המחוז בקניה בו הוא מתגורר. לדבריו, אם יצליח להיבחר לתפקיד, הוא מתכוון ללכת עד הסוף ולרוץ גם בבחירות לנשיאות, שייערכו בעוד 5 שנים.

האם ב-2018, כשנשמע בחדשות את השם "אובמה", נצטרך לבדוק לאיזה נשיא בדיוק מתכוונים? אמנם אובמה של ארצות הברית כבר צפוי להיות "לשעבר" עד אז, אבל אחיו אליק, המתגורר בקניה, עשוי ללכת בעקבותיו ולהתמודד על נשיאות המדינה שבמזרח אפריקה.

קרא עוד:

[postim]

אליק אובמה, רץ בימים אלה כמועמד עצמאי לראשות המחוז בקניה בו הוא מתגורר. לדבריו, אם יצליח להיבחר לתפקיד, הוא מתכוון ללכת עד הסוף – ולרוץ גם בבחירות לנשיאות, שייערכו בעוד 5 שנים.

מאליק וברק נפגשו לראשונה רק ב-1985, ומאז נשארו בקשר הדוק. לדברי האח למחצה, הצלחתו של ברק כנשיא ארצות הברית עזרה לו להגיע להחלטה להתמודד גם הוא על הנשיאות בארצו. "ההישגים החשובים שהוא ייצר נתנו לי השראה", סיפר מאליק. "אני מרגיש שכמוהו, גם לי יש ייעוד לשנות את חייהם של אנשים".

אובמה בן ה-54, רואה חשבון במקצועו, טוען כי אנשים רבים רצו שירוץ כבר בבחירות הקרובות. "היו הרבה פניות, אבל סירבתי. אני רוצה קודם להשתפשף בפוליטיקה המקומית", הוא מסביר. "אחרי זה – אין ספק שאלך גם על הנשיאות".

ומה חושב האח ברק חוסיין על כל זה? "דיברתי איתו בנובמבר, מיד לאחר שנבחר לכהונה השנייה. הוא עודד אותי לעשות את זה", סיפר מאליק. בינתיים, האח הבטיח כמובן לדאוג לכל הנזקקים בקניה, שם אחד מתוך ארבעה אנשים נחשב לעני.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חמוד!
מעורר השראה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו